SÅ nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. november 2011

l.kjoeller

jeg har bare lige brug for at komme ud med det her. jeg var så uheldig at nf skanning sagde 1:95 på downs, og jeg derfor skulle have moderkager biopsi. Det viste sig ikke at kunne lade sig gøre, da barnet lå i vejen, så måtte vente til uge 16, hvor jeg fik taget fostervandsprøve. Det foreløbige svar var positivt. Ingen fejl på antallet af chromosomer, og venter en lille pige. Vores læger sir vi ikke skal bekymre os for det endelig svar, for chancerne for at finde noget er meget små. Nu venter jeg så på at komme til md scanning d. 13 december, men en ekstra læge tilstede. De er altid ekstra obs på hjertefejl når nakkelfolden gav udslag. Alt tyder dog på det er velskabt men man kan ikke garantere det før uge 20. Er bare SÅÅÅÅÅ nervøs for hvordan det skal gå, og har sindsygt svært ved at få tiden til at gå de sidste 14 dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

viben

Vil ikke gå uden at sende dig et stort

Håber, tror og  for at alt er som det skal være

Anmeld

29. november 2011

Nessie

Jeg kan godt forstå at du er nervøs, men det er trods alt godt at lægerne er positive. Er helt sikker på, at det nok skal gå godt til md-skanningen, men 14 dage er frygtelig længe at vente i sådan en situation.

Anmeld

29. november 2011

l.kjoeller

viben skriver:

Vil ikke gå uden at sende dig et stort

Håber, tror og  for at alt er som det skal være

tak for det

Anmeld

29. november 2011

l.kjoeller

Nessie skriver:

Jeg kan godt forstå at du er nervøs, men det er trods alt godt at lægerne er positive. Er helt sikker på, at det nok skal gå godt til md-skanningen, men 14 dage er frygtelig længe at vente i sådan en situation.

Det er nemmelig rigtigt tak

Anmeld

29. november 2011

l.kjoeller

prøver at forblive positiv

Anmeld

29. november 2011

Moms

l.kjoeller skriver:

jeg har bare lige brug for at komme ud med det her. jeg var så uheldig at nf skanning sagde 1:95 på downs, og jeg derfor skulle have moderkager biopsi. Det viste sig ikke at kunne lade sig gøre, da barnet lå i vejen, så måtte vente til uge 16, hvor jeg fik taget fostervandsprøve. Det foreløbige svar var positivt. Ingen fejl på antallet af chromosomer, og venter en lille pige. Vores læger sir vi ikke skal bekymre os for det endelig svar, for chancerne for at finde noget er meget små. Nu venter jeg så på at komme til md scanning d. 13 december, men en ekstra læge tilstede. De er altid ekstra obs på hjertefejl når nakkelfolden gav udslag. Alt tyder dog på det er velskabt men man kan ikke garantere det før uge 20. Er bare SÅÅÅÅÅ nervøs for hvordan det skal gå, og har sindsygt svært ved at få tiden til at gå de sidste 14 dage

kære du

jeg har været der

det var frygteligt

føler med dig

Jeg synes ventetiden på fostervandsprøven var den værste - og på svaret selvfølgelig. Jeg var ikke så nervøs for misdannelsesscanningen, da jeg først havde fået at vide, at der ikke var kromosomfejl.

læs evt. mit indlæg "sker kun for de andre"

knus Moms

Anmeld

29. november 2011

Dinsen

Hej du.. 

- Så faldt jeg lige over dit indlæg, og vil da ikke smutte uden at give dig et stort

Nerøsiteten er helt forstålig, og tror det er svært at sige noget som kan få dig på andre tanker.. 

Så sende dig bare varme knus og tanker... Håber på det bedste!

Anmeld

29. november 2011

l.kjoeller

Moms skriver:

kære du

jeg har været der

det var frygteligt

føler med dig

Jeg synes ventetiden på fostervandsprøven var den værste - og på svaret selvfølgelig. Jeg var ikke så nervøs for misdannelsesscanningen, da jeg først havde fået at vide, at der ikke var kromosomfejl.

læs evt. mit indlæg "sker kun for de andre"

knus Moms

tak for indlæget prøver lige at læse det i aften

Anmeld

29. november 2011

l.kjoeller

Dinsen skriver:

Hej du.. 

- Så faldt jeg lige over dit indlæg, og vil da ikke smutte uden at give dig et stort

Nerøsiteten er helt forstålig, og tror det er svært at sige noget som kan få dig på andre tanker.. 

Så sende dig bare varme knus og tanker... Håber på det bedste!

1000 tak og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.