Flyskræk :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.042 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. november 2011

FrkLarsen

Hej Girls..

Lidt hjælp søges!

Min familie og jeg skal til Gran Canaria på Lørdag, og jeg frygter flyveturen på lidt over 5 timer SÅ voldsomt meget! 

Har i nogen gode idéer til hvordan jeg kan slappe lidt af og nyde min familie i flyveren istedet for at været et omvandrende nervevrag?! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Dinna88

Nu skal jeg lige tænke tilbage til psykologiundervisningen..

Der var særligt to metoder jeg husker: den ene er hvor du bare gør det og opdager, at det faktisk ikke er farligt at flyve. 

Den anden er hvor du tager det med ro, forklarer personalet at du er bange, beder et familiemedlem om hele tiden at snakke til dig om flyveturen men på en betryggende måde, hvor det positive fremhæves. Siger: "Tænk på piloten, han har fløjet mange gange før, og han er her endnu".

Og så husk på - det er LANGT farligere at sætte sig ind i en bil, end det er at sætte sig ind i et fly

Anmeld

1. december 2011

BabyMus

FrkLarsen skriver:

Hej Girls..

Lidt hjælp søges!

Min familie og jeg skal til Gran Canaria på Lørdag, og jeg frygter flyveturen på lidt over 5 timer SÅ voldsomt meget! 

Har i nogen gode idéer til hvordan jeg kan slappe lidt af og nyde min familie i flyveren istedet for at været et omvandrende nervevrag?! 

Jeg var også selv flyskræk, så jeg tog altid de dersens transport piller som så får en til at blive lidt træt. De går vel ind og gør en lidt mere rolig eller noget. Jeg skulle bare altid sove. (:

Jeg kom selv over min flyskræk sidste år ved at tage til hypnotisør. Det ved jeg godt du ikke ligefrem kan nå nu, men du kunne jo overveje det alligevel, for så kommer du af med det og så er der ingen problemer næste gang du skal flyve. (:

Det er mit bedste bud, håber I får en god tur. (:

Anmeld

1. december 2011

jacqueline84

Jeg har ogå flyskræk. Eller det vil sige at det har aftaget meget, fordi jeg har fløjet så mange siden jeg fik det.

Jeg tager en "slap af pille", og en STOR øl i lufthavnen, også sover jeg enten eller er helt afslappet. Derudover sætter jeg mig altid yderst så jeg ikke kan kigge ud.

Anmeld

1. december 2011

CRS

FrkLarsen skriver:

Hej Girls..

Lidt hjælp søges!

Har selv haft fly skræk ret meget, men ikke rigtigt mere, er stadig nervøs men ikke angst mere...

Jeg er meget teknisk anlagt så satte mig til at læse alt det tekniske jeg kunne finde om fly typen jeg sku flyve med og om selskabet, der findes div. sider med alt muligt om fly og forskellige selskaber...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.