sidder og venter, spændt og nervøs!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. november 2011

Dinsen

Hej tøser :-)- så er det endlig blevet tid til min kontrol skanning.. min bebs vokser ik som den ska.. mærker ik det helt store liv, så er hammer nervøs for der er noget galt :-( til trods for at lægen sagde til sidste scanning at selv om vægten ik var "normal" så fulgte bebs sin egen kurve!! håber virkelig alt er oki!! - bare li et lille nervøs indlæg her fra! kh Dinsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Mette.

Dinsen skriver:

Hej tøser :-)- så er det endlig blevet tid til min kontrol skanning.. min bebs vokser ik som den ska.. mærker ik det helt store liv, så er hammer nervøs for der er noget galt :-( til trods for at lægen sagde til sidste scanning at selv om vægten ik var "normal" så fulgte bebs sin egen kurve!! håber virkelig alt er oki!! - bare li et lille nervøs indlæg her fra! kh Dinsen

Jeg kan sagtens forstå du er nervøs, det er aldrig en spændende besked at få, selvom de bebs følger sin egen kurve.

I uge 30, fandt de ved det tilfælde ud af min lille pige var 20% mindre end gennemsnit, det var også noget af et chok, men hun kon ud og var helt perfekt, selvom hun ikke var den største. Jeg krydser for alt er fint med jeres lille bebs, og selvfølgelig er det det. 

Anmeld

29. november 2011

Chalala85

Jeg  for alt er som det skal være

Anmeld

29. november 2011

Dinsen

Tak for tanken piger 

bebs er stadig for lille, så ska scannes allerede om 14 dage igen, så man må sige at der bliver holdt godt øje, men det er også rart!!

Men bebs havde heldigvis taget op, 300 g siden sidst, og selv om det stadig er i den lave endnu, følges egen kurve fint.. 

Så nu kan jeg slappe lidt af igen, for de siger der intet er galt, scanningen ser fin ud, og bebs er aktiv i maven til trods for jeg intet rigtig mærker, men moderkagen ligger også li op af min mave så den tage i mod de stød der kommer... 

Så m vi se hvad de siger om 14 dage!

Anmeld

29. november 2011

l.kjoeller

Dinsen skriver:

Tak for tanken piger 

bebs er stadig for lille, så ska scannes allerede om 14 dage igen, så man må sige at der bliver holdt godt øje, men det er også rart!!

Men bebs havde heldigvis taget op, 300 g siden sidst, og selv om det stadig er i den lave endnu, følges egen kurve fint.. 

Så nu kan jeg slappe lidt af igen, for de siger der intet er galt, scanningen ser fin ud, og bebs er aktiv i maven til trods for jeg intet rigtig mærker, men moderkagen ligger også li op af min mave så den tage i mod de stød der kommer... 

Så m vi se hvad de siger om 14 dage!

godt at bebs følger sin egen kurve kender alt til nervøsiteten, da jeg også venter på at få overstået en md med ekstra læge til stede

Anmeld

29. november 2011

Dinsen

l.kjoeller skriver:

godt at bebs følger sin egen kurve kender alt til nervøsiteten, da jeg også venter på at få overstået en md med ekstra læge til stede

Phy ha, ja kan godt forstå du er nervøs, var også til sådan en scanning, men alt var heldigvis oki, fik dog taget sådan en prøve af væsken i moderkagen.. 

hvor langt er du henne?? og har du fået en dato for hvornår du ska afsted?

Anmeld

29. november 2011

l.kjoeller

Dinsen skriver:

Phy ha, ja kan godt forstå du er nervøs, var også til sådan en scanning, men alt var heldigvis oki, fik dog taget sådan en prøve af væsken i moderkagen.. 

hvor langt er du henne?? og har du fået en dato for hvornår du ska afsted?

Jeg skal afsted d. 13 december, og nedkommer sidst i april (18+1 i dag) . har fået taget fostervandsprøve da moderkagebiopsi ikke var muligt på grund af babys position

Anmeld

29. november 2011

Witt

Kan sagtens forstå din bekymring, men bare rolig, er sikker på at alt er i orden . Skal selv til tjek på torsdag pga lillepigen ikke tager på som hun skal desværre .. Var i torsdags og skal igen nu på torsdag .. Så ja de lægerne er obs på sådan noget hvilket kun er godt .. 

Du må lige komme med en opdatering når du har en .. 

Mvh 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.