snarlig fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. november 2011

Anonym trådstarter

hej piger.

jeg ved godt at man ikke kan svare på det 100% men hvad er jeres erfaring.. jeg er 2.gangs gravid, men ved min første fødsel kom det hele som et lyn på en klar himmel og jeg fødte 38+2.

nu er det sådan så jeg har rigtig rigtig mange plukkeveer(har jeg haft i flere mdr), men de sidate par dage er de taget til og stråler tit ned i lår og baller. jeg skal på toilet hele tiden, undskyld detaljer men det er tynd og op til 5 gange om dagen. når jeg får en plukve gør det ondt i mave og især lænd. men jeg synes ikke det er så meget som jeg husker de rigtige veer...

er meget nervøs for når det går i gang da jeg havde en fødsel på 4 timer sidst, så vil jo gerne nå at komme frem og ikke mindst få manden med

hvad mener i? kan det være en snarlig fødsel der er på vej?

jeg er 38+4.

klem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

TbCp

Jo måske tror jeg ville ringe til en jordmoder, måske de kan tage dig ind til tjek, især når det gik så stærkt sidst!
Held og lykke

Anmeld

29. november 2011

Isabeau

Jeg er selv gravid i uge 39+4 idag, har rigtig mange plukkeveer, går oz rigtig meget på toilettet og oz begyndt og ha' ondt i lænden og ballerne. 

Blev undersøgt igår og der sagde min jordmoder og læge at min livmoderhals ikke var modnet nok endnu - de kunne ikke nå op og prikke hul på vandet, så der varer nok lidt endnu :/ 

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

tak, ja burde jeg nok gøre.. har bare 45 min. til den nærmeste 

håber det snart kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.