Hvornår mærkede I de første tegn på liv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.141 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. februar 2009

Knudsen

Hejsa..
Ville lige høre hvor langt I var henne, da I mærkede de første tegn på liv i mavsen?
Jeg er nu i 18. uge og har mærket liv i de sidste 2-3 uger, det er min anden graviditet og jeg kan ikke huske, hvornår jeg mærkede de første tegn på liv sidste gang..
Vi skal til gennemscanning d. 5 marts, er rigtig spændt på kønnet.. (håber at de kan se det)
Mange knus Janni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2009

Rikke, Liam & Linus

Jeg var lige præcis 20 uger henne da jeg mærkede liv første gang. Kæresten ku dog ikke mærke noget endnu.

Anmeld

23. februar 2009

Knudsen

Det var nok også deromkring ved min første graviditet, måske lidt før. Jeg kan huske at jeg kunne mærke lidt liv da jeg var til anden scanning. Så er det lidt før denne gang, men det siges der jo også om anden graviditet.

Jeg mindes at der gik et stykke tid inden farmand mærkede liv, da vi ventede os første gang. Det er svært at finde det rette tidspunkt. Når der var gang i mavsen og farmand stormede til for at mærke var det som regel for sent...

Anmeld

23. februar 2009

Mathilde

Jeg mårkede liv da jeg var 17 uger henne ca. Jeg var dog stadig i tvivl om det virkelig var liv, men nu er jeg 19+5 og er slet ikke i tvivl Min kæreste kan også mærke det en gang imellem, men det er slet ikke hver gang endnu.

Vi har været til scanning idag og alt er fint Vi venter en lille pige

Anmeld

23. februar 2009

Knudsen

Tillykke med en lille prinsesse.
Vi fik også en pige første gang, hun er lige blevet to. Jeg skal scannes i næste uge, glæder mig også helt vildt. Er meget spændt på kønnet.

Anmeld

24. februar 2009

Mathilde

Janni Knudsen skriver:

Tillykke med en lille prinsesse.
Vi fik også en pige første gang, hun er lige blevet to. Jeg skal scannes i næste uge, glæder mig også helt vildt. Er meget spændt på kønnet.

Tak
Det kan jeg godt forstå. Det bliver da rigtig spændende!

Anmeld

20. maj 2009

Susanne Due Jespersen

Hej

Jeg har først lige begyndt at mærke liv nu i uge 23, som jeg er i.
Jeg har ikke været til Nakkefoldsscanning, for jeg var i uge 15 før jeg opdagede at jeg var gravid, og jeg har været til 2 scanninger, og skal ikke til flere. Jeg synes der er lang tid til at jeg skal til JDM igen, det skal jeg den

2 Juli, jeg synes der er længe til, hvad mener i andre.

Knus fra Susanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.