Prøvesmag på véer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. november 2011

Moms

Har I oplevet noget lignende?

I nat fik jeg to vé-lignende smerter. Ja, det ved jeg jo ikke, for jeg har aldrig haft véer, men det var sandelig noget helt andet end plukvéer.

Dem her gjorde ondt - rigtig ondt -selvom jeg sagtens kan forestille mig de kunne gøre mere ondt.

Som menstruationssmerter - den første var lidt svagere end den efterfølgende og sad udelukkende i underlivet. De varede bare nogle få sekunder 10-15 stk. måske og mellem dem var der lige en kort pause på 2-3 sekunder. Den sidste bredte sig fra underlivet op i kroppen, jeg fik jernsmag i munden og var nærmest helt indhyllet i smerten i hele torsoen.

Vildt!

Så tænker man jo - fuck - er det nu? Eller er jeg en af dem, der skal gå med det her i 14 dage

Men jeg stod op og tømte en meget fyldt blære og sov godt resten af natten.

Omstændigheder jeg ikke selv var herre over gør, at jeg bare bare helst ikke vil føde før efter næste weekend. Kryds fingre!

Moms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

OverTheRainbow

Yup, har prøvet det! det er meget væmmeligt.. det der måske er mest væmmeligt det er forestillingen om at smerterne sikkert godt kan være større og mere intenseåhhh, de veer ser jeg ik frem til at møde!

Tror ikke der skal så meget til nu før vores plukkeveer gør mere ondt end normalt fordi vi er så tæt på mål nu. Og så har jeg vist læst et sted at en meget fyldt blære godt kan være ve-fremkaldende

Anmeld

29. november 2011

Moms

Smilo skriver:

Yup, har prøvet det! det er meget væmmeligt.. det der måske er mest væmmeligt det er forestillingen om at smerterne sikkert godt kan være større og mere intenseåhhh, de veer ser jeg ik frem til at møde!

Tror ikke der skal så meget til nu før vores plukkeveer gør mere ondt end normalt fordi vi er så tæt på mål nu. Og så har jeg vist læst et sted at en meget fyldt blære godt kan være ve-fremkaldende

Det lyder interessant det med véer og den fyldte blære.

Så må vi slå os på flasken, når vi endelig er klar

Hufsa - jeg er jo i dag gået i uge 39! Jaaaamen! Der er jo altså bare ikke ret lang tid til - gys!

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.