Er der nogen af jer der har prøvet at have en fedt eller talgknude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.828 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. februar 2009

Heidi.

Jeg har nemlig en under mit ene bryst. Den er ca 2½ cm i diameter. Jeg har 2 gange i ugen været ude ved min læge og få den tømt for sekredt. Den sidder lige der hvor bhén sidder under brystet. Den er skide øm nu hvor lægen har været inde og rode, og den skal også helt væk. Men er der nogle der kender til og have sådanne en?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2009

Pia.

Heidi-Godsk skriver:

Jeg har nemlig en under mit ene bryst. Den er ca 2½ cm i diameter. Jeg har 2 gange i ugen været ude ved min læge og få den tømt for sekredt. Den sidder lige der hvor bhén sidder under brystet. Den er skide øm nu hvor lægen har været inde og rode, og den skal også helt væk. Men er der nogle der kender til og have sådanne en?

Ikke selv, men min mand havde en i nakken og fik den opereret væk for nogle år siden, den var også smadder øm, men sad bedre end din gjorde...

Man kunne ikke "tømme" hans, da den sad for langt inde og for tæt på nogle blodkar, derfor måtte han under kniven og få den væk, den var lige så stor som en bordtennisbold og sad meget langt inde....

Håber du slipper af med din... Knus Pia.

Anmeld

21. februar 2009

Heidi.

Hej Pia..

Min sidder lige under huden, og man kan tydeligt mærke den med fingerene.. Min læge siger at den kan fjernes i lokalbedøvelse...

Det er også skide irriterende, og så syntes jeg bare at tanken om en knude er ret øv, selvom min læge forsikre mig der intet farligt er i det.

Anmeld

21. februar 2009

Pia.

De lyder bestemt ikke rart og det ved jeg også det ikke var for min mand...
Hans er så kommet lidt tilbage igen og jeg prøver at få ham til at gå til lægen så den kan blive tjekket igen... - de vokser jo desværre ret hurtigt...

Men de er helt ufarlige, men selvfølgelig ikke rare at have ....
De kan også komme til at lugte lidt - desværre

Knus Pia.

Anmeld

21. februar 2009

Heidi.

PiaR skriver:

De lyder bestemt ikke rart og det ved jeg også det ikke var for min mand...
Hans er så kommet lidt tilbage igen og jeg prøver at få ham til at gå til lægen så den kan blive tjekket igen... - de vokser jo desværre ret hurtigt...

Men de er helt ufarlige, men selvfølgelig ikke rare at have ....
De kan også komme til at lugte lidt - desværre

Knus Pia.

Ja, min lugtede også inden lægen tømte den, og det der kom ud stank helt vildt. Han forklarede at det var fordi at det der er indei i harskede..

Men han sagde også at de ikke kunne komme igen, når de blev fjernet korrekt. Hvordan fik din mand den væk? I lokalbedøvelse?

Anmeld

21. februar 2009

Pia.

Heidi-Godsk skriver:

Ja, min lugtede også inden lægen tømte den, og det der kom ud stank helt vildt. Han forklarede at det var fordi at det der er indei i harskede..

Men han sagde også at de ikke kunne komme igen, når de blev fjernet korrekt. Hvordan fik din mand den væk? I lokalbedøvelse?

Ja han blev lokaldt bedøvet og fik lidt at "sove på" - da den blev fjernet begyndte det at bløde ret voldsom så de måtte brænde nogle blodkar..
Så er hans nok ikke fjernet ordenligt, for den er på vej tilbage helt samme sted - der hvor aret sidder.. - den er dog ikke så stor endnu - lidt større end en stor ært...

Skal se om jeg ikke kan få sparket ham afsed igen - han er ikke god til at gå til lægen...

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.