Kæmpe dilemma tøser!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. november 2011

Jemion

Manden vil ikke have flere børn overhovedet! Jeg ved ikke om jeg er færdig med at få børn..

Mit dilemma er at manden vil gerne igang med at lave en opsparing til mig så jeg kan få rettet mine bryster (Har altid været en drøm fra min side)

Men jeg ved ikke om jeg er færdig med at få børn og synes det ville være lidt spild af penge at få ordnet bryster hvis jeg skal være gravid igen..! Men han vil ikke have flere børn

Århh what to do!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

SaNiNa

uuh kan godt følge dit dilemme hvis jeg hvade stået i det sidste gang.

Denne gang er det mig som siger slut for min krop egner sig ikke til at være gravid og et kejsersnit mere kan jeg ikke byde min krop.

Men syntes du skal give din mand lidt tid, i har jo lige fået en ny lille en som i bare skal nyde fuldt ud og så kan det jo være han skifter mening når jeres lille nye kan gøre nogle ting selv.

Og fortæl hvor hvordan du står og hvis der er helt lukket for det varme vand må du jo gøre op med dig selv om du vil "nøjes" med en eller om du bare må have flere håber i får tal om det sammen

Anmeld

29. november 2011

Ka+Ma=Be

Som Sanne skriver, så giv det lidt tid! Det er alt for tidligt at sige, om man vil have flere børn eller ej. Jeg kan heller ikke forestille mig at få flere børn, men vi har jo altså også børn på kun knap 3 måneder!

Selvom jeg aldrig har ønsket mig mere end ét barn, er jeg også åben for, at den holdning kan ændre sig. Ingen ved, hvordan man har det om et år eller tre

Jeg har to veninder som begge har fået lavet bryster efter første barn, men inden andet. De er ikke blevet grimme eller "skæve", blot lidt mere naturlige at se på! Det tror jeg du kan tale med en læge om - jeg mener ikke nødvendigvis at du skal vente, hvis du gerne vil have det gjort.

Men masser af kram skal du ha'. Jeg kan udemærket godt følge dig, og jeg står jo selv i modsatte dilemma, da kæresten gerne vil have én til  

Anmeld

29. november 2011

Maalene

Åhh - sikke et dilemma søde...

Men kan kun give de andre piger ret - der sker jo ikke noget, hvis der går 1 år eller 2 inden du får dem lavet, og til den tid, kan det jo sagtens være, at han har ombestemt sig...

Jeg ville ikke kunne "nøjes" med 1 barn og har meldt ud fra starten, at jeg ikke vil have et enebarn, og heldigvis vil manden også gerne have nr. 2 - så det er noget du skal gøre op med dig selv, om du kan gå på kompromis med...

Håber I finder en løsning, der er rigtig for jer

Anmeld

29. november 2011

Jemion

Tusind tak for jeres svar tøser

Har fået snakket med manden og vi har fundet en løsning som passer os begge indtil videre

Anmeld

29. november 2011

Ka+Ma=Be

Jemion skriver:

Tusind tak for jeres svar tøser

Har fået snakket med manden og vi har fundet en løsning som passer os begge indtil videre

Lyder dejligt! Kan man spørge hvad i fandt frem til - so far?

Puuh jeg er spændt på om jeg sidder i samme (eller modsatte vel nok) dilemma om nogle år 

Anmeld

30. november 2011

Jemion

Katte87 skriver:

Lyder dejligt! Kan man spørge hvad i fandt frem til - so far?

Puuh jeg er spændt på om jeg sidder i samme (eller modsatte vel nok) dilemma om nogle år 

Jamen han har ikke fejet muligheden for barn nr 2 helt af vejen, og opsparingen til brysterne var bare info ikke noget pres med at jeg skulle have dem lavet snart

Så indtil videre skal jeg bare slappe af, vi skal måske have nr 2, måske ikke og det er fint for mig Bare det vi fik snakket om det

Anmeld

30. november 2011

Ka+Ma=Be

Jemion skriver:

Jamen han har ikke fejet muligheden for barn nr 2 helt af vejen, og opsparingen til brysterne var bare info ikke noget pres med at jeg skulle have dem lavet snart

Så indtil videre skal jeg bare slappe af, vi skal måske have nr 2, måske ikke og det er fint for mig Bare det vi fik snakket om det

Dejligt at høre! Det er jo det vigtigste trods alt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.