Smart ventetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

905 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. november 2011

sommer1988

Kender du en fysisk butik i kbh hvor man kan købe smart ventetøj til en billig pris? Lidt a la H&M og ASOS..

Begge de mærker har ventetøj, men problemet er at jeg ikke synes H&M har nogen flotte fest kjoler til julen, derimod har ASOS rigtig flotte kjoler, men jeg har dårligt erfaring med at skulle returnere, Og da man skal sende returvare til England er det bare penge ud i luften. Så en fysisk butik hvor jeg kunne gå ind og prøve nogen flotte gravidekjoler, ville være perfekt!!! Håber i kan hjælpe og glædelig jul 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Fru Aagaard

Hvad med bestseller - de har mamalicious - det er super lækkert synes jeg

Anmeld

29. november 2011

kekp

Nelly.com og smartkids.dk har også ventetøj. Synes at de plejer at have meget fint.Der kan du selvfølgelig ikke prøve det, men synes ikke at det plejer at være et problem at bytte der

Anmeld

29. november 2011

sommer1988

Fru Aagaard skriver:

Hvad med bestseller - de har mamalicious - det er super lækkert synes jeg

Ja mamalicious er et rigtig godt bud, jeg var forbi Pilestræde hvor der skulle ligge en butik, men der ligger butikken HAY nu. Men må prøve mamalicious på Vimmelskaftet der skulle også ligge en 

Anmeld

29. november 2011

sommer1988

kekp skriver:

Nelly.com og smartkids.dk har også ventetøj. Synes at de plejer at have meget fint.Der kan du selvfølgelig ikke prøve det, men synes ikke at det plejer at være et problem at bytte der

Også rigtig gode bud. Vidste slet ikke nelly.com havde ventetøj, de plejer jo ellers at have rigtig fedt tøj, så det må jeg lige tjekke ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.