Så har vi fået byggetilladelse:-)))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. februar 2009

Tina2

Så kom vores byggetilladelse med posten idag:-) Total fedt! Så nu kan vi komme igang:-)

Thomas starter med at grave ud til sokkel, når frosten er af jorden... Det blir dejligt at komme igang:-)

Vi har lånt 300.000 kr til det, så det håber vi at kunne gøre det for, men det tror jeg nu også, da Thomas jo skal lave langt det meste selv:-)

Vi skal jo ha bygget 32 m2 til stuen, som blir et stort glasparti op i en pyramidelignende ting:-)
Der hvor køkkenet er nu, skal der være et ekstra værelse, og køkkenet kommer til at ligge i forbindelse med stuen som alrum.... Der skal gulvvarme i det hele, forgangen bliver lavet til kontor, så der skal pilles en dør ud og sættes vindue i, gæstebadeværelset skal ha dør i et andet sted og håber der kan blive lavet brusekabine derinde.....

Så skal der selvfølgelig sættes helt nyt køkken i:-) Det blir bare superfedt!!!

Glæder mig til at komme igang selvom det sikkert også blir hårdt mens det står på.....

Knus Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2009

Muslingen

Tillykke med tilladelsen. Det bliver bare super fedt!
Men ja det bliver nok hårdt imens - og det tager lang tid når man skal lave det selv og passe arbejde ved siden af

KH Fie - som også gerne vil igang.

Anmeld

21. februar 2009

SHJuP

Lyder til at det bliver mega-fedt... Regner selvfølgelig med at vi alle bliver inviteret til at se det færdige projekt

Og hvor må det være fedt at Thomas kan så meget selv... Der er da virkelig penge at spare så... Og tror også I er typerne der bliver færdige, når i går i gang... Da jeg var barn skulle min far også ALTID bygge noget om... Men han blev ALDRIG færdig, og havde gang i hele huset på én gang... Et evigt helvede!

Held og lykke med byggeriet!

Knus fra Stine -der har en søn der ligger og skriger, fordi han ikke tror han kan sove selv mere, efter han har været syg...!

Anmeld

21. februar 2009

Tina2

Ja, det er skønt Thomas kan meget selv... Har dog nægtet ham selv at ordne det med beton til gulvet osv, for det er sgu da lige til at smadre ryggen af.... Så det betaler vi os fra og spartle lofter og vægge når gibsen er kommet på betaler vi os også fra- det er lortearbejde.....

Thomas får en vinduespudser her fra 1. marts, så det hjælper lidt på det, så kan han tage noget af trykket på arbejde.....

Jamen, som før skrevet holder vi GERNE et "kom-sammen" når det er færdigt:-) Ingen tvivl om det:-)

Anmeld

22. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tillykke Det er bare rigtig skønt for jer!

KRAM

Anmeld

22. februar 2009

Heidimed lea

skønt Tina så får i nok og se til.. ring endelig hvis i mangler lidt værktøj eller Thomas har brug for et eller andet. vi har jo lige været møllen igennem
Heidi

Anmeld

22. februar 2009

Tina2

Tak for det, Heidi... Tror dog ikke det med værktøj er et problem, Thomas har sgu alt, ha ha! Men skal nok lige nævne det for ham:-)

Håber i har det godt?

Kram

Anmeld

23. februar 2009

Susan1978

ahhh skønt.. tillykke.. bliver nice at komme igang hva?

vi glæder os til at følge med i det..

Susan

Anmeld

23. februar 2009

lene

skønt, glæder mig til at se billeder når i bliver færdige *SS*
knus lene

Anmeld

23. februar 2009

Annette

Hej Tina.

Tillykke med byggetilladelsen, det blir da SÅ godt når I er færdige

Husk nu at tage før, imens og efter billeder, de er så gode at ha bagefter

Knus Annette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.