Su og sygemelding fra studie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. november 2011

Anonym trådstarter

Har lige brug for råd hvis nogen ved noget.. Er der nogen der ved hvordan jeg står hvis jeg bliver sygemeldt fra studie? Er man su berretiget og kan man fortsat modtage sulån (kan ikke leve uden lånet desværre ). Jeg ville ønske det ikke var nødvendigt, men kommunen har 8 ugers sagsbehandlingstid på vores ansøgning om tabt arbejdsfortjeneste og lægerne siger min søn må ikke komme i pasning igen før tidligst til sommer. Jeg har derfor ingen mulighed for at passe min uddannelse i de 8 uger kommunen har, og kan lige nu ikke se anden udvej en evt. at forsøge at få en sygemelding selv i den periode.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Altså... Nu er jeg selv sygemeldt fra min skole og jeg får S.U  Det er det eneste jeg kan svare på. Men synes du skal tage en snak med den person på din skole som har med S.U at gøre?

Anmeld

28. november 2011

Anonym trådstarter

Tak for svar.. Ja jeg må have fat på dem i morgen.. Ville bare sååå gerne vide hvordan jeg skal regne med vi står økonomisk hvis det er sidste udvej at jeg sygemelder mig selv..

Anmeld

28. november 2011

MSM

Anonym skriver:

Tak for svar.. Ja jeg må have fat på dem i morgen.. Ville bare sååå gerne vide hvordan jeg skal regne med vi står økonomisk hvis det er sidste udvej at jeg sygemelder mig selv..

Man har vidst 12 forsinkelsesklip. Men det kan godt være det afhænger af hvilken uddannelse du går på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.