Åh piger. Jeg tror jeg har fået en åreknude. Ikke bare hvor som helst, men på den ene skamlæbe - Av! 
Jeg har den seneste tid haft ondt i bækkenet. Ikke alvorligt, men da jeg havde bækkenløsning i min sidste graviditet, har jeg været ekstra opmærksom på ikke at løfte tungt osv.
Jeg troede egentlig at smerterne ved skambenet kom fra symfyseleddet, og at jeg havde en begyndende symfyseløsning igang. Men så den seneste uge har jeg kunne mærke en hævelse på en ene skæmlæbe og idag tog jeg så et spejl og kiggede. Chock! Jeg er helt hævet i den ene side, det ser farligt ud. Så tror da pokker jeg har haft så ondt!
Jeg skrev til lægen idag for at høre om hvad det kunne være, om ømhed og hævelse kunne være pga. bækkenløsning/symfyseløsning og om man kunne få betændelse i leddet (for sådan føles det nærmest). Hun rådede mig til at ringe og få en tid så vi kunne undersøge mit bækken. Nu har jeg så surfet lidt rundt på nettet, og har fundet frem til at det sansyligvis er en åreknude jeg har.
Men hvorfor pokker siger lægen ikke det kunne være en mulighed? Nå, men jeg ringer derned i morgen og får hende til at kigge på det.
Tak fordi I læste med, det blev lidt langt
Jeg havde bare lige brug for at lufte min frustration overfor andre gravide som forhåbentlig kan tåle at høre om en sådan en lidt pikant sag 
God aften piger!
Anmeld