Voldsom kløe efter fødslen :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.817 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. november 2011

Mor til Mike

i 3 dage har jeg haft voldsom kløe på arme og ben, og der kommer sådan små knopper som jeg simpelthen klør til blods, mine ben og arme ligner at jeg har fået en tur med sandpapir! Jeg er lige hjemvendt fra skejby i dag, og fik noget imod allergi i går, men det klør som en i helvede stadig! Andre der har prøvet det?  Ved ikke hvad jeg skal gøre, er ved at blive sindssyg af det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Mor010711

Det fik jeg også. Det var helt vildt så meget det kløede. Mine lår og lægge og så mine overarme var også helt kradset til blods. 

Må indrømme at jeg ikke rigtig gjorde noget ved det. Og det varede vist et par uger. 

Går ud fra at det er noget hormonelt, men aner det ikke. Men hvis det kan trøste dig, så går det væk igen 

Anmeld

29. november 2011

Mira0911

Det samme hos mig... Jeg har intet gjort.... 

Anmeld

29. november 2011

Mor til Mike

Mira0911 skriver:

Det samme hos mig... Jeg har intet gjort.... 

Okay, prøver at lade det være så, hvor hurtigt gik dit væk? er ved at blive skør af alt den kløen 

Anmeld

29. november 2011

Mor til Mike

Mor010711 skriver:

Det fik jeg også. Det var helt vildt så meget det kløede. Mine lår og lægge og så mine overarme var også helt kradset til blods. 

Må indrømme at jeg ikke rigtig gjorde noget ved det. Og det varede vist et par uger. 

Går ud fra at det er noget hormonelt, men aner det ikke. Men hvis det kan trøste dig, så går det væk igen 

Oh! Mange tak skal du have! Lettelse at det går væk igen, så håber jeg bare at der ikke går for mange uger, min krop ligner snart et stort sår 

Anmeld

29. november 2011

Mor010711

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Oh! Mange tak skal du have! Lettelse at det går væk igen, så håber jeg bare at der ikke går for mange uger, min krop ligner snart et stort sår 

Det håber jeg også for dig. Kan godt huske hvor irriterende det var. Som om der ikke sker rigeligt med kroppen under og efter sådan en fødsel...

Anmeld

29. november 2011

Mira0911

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Okay, prøver at lade det være så, hvor hurtigt gik dit væk? er ved at blive skør af alt den kløen 

Det er 9 uger siden og et par dag siden jeg fødte og har det stadig... Så ved ikke hvornår det forsvinder... 

Anmeld

29. november 2011

Mor til Mike

Mor010711 skriver:

Det håber jeg også for dig. Kan godt huske hvor irriterende det var. Som om der ikke sker rigeligt med kroppen under og efter sådan en fødsel...

Ja nemlig! øv øv.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.