Keder I jer, mens I er på barsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. februar 2009

ønske barn

Der skal helst ske noget hver dag her i min tid på barsel. Ikke at jeg ikke nyder at hygge med min datter på 8½ måned. Men det er bare rart med lidt input ellers kan dagen være så lang. Hvis nu der er andre, der har det lige sådan, så vil jeg da lige gøre lidt reklame for mødrehjælpens butik på Jægersborggade Kbh N. Jeg er der en gang om ugen, nogle gange med barn andre uden. Men det fungerer rigtig godt og er en lille øvelse på det virkelige liv, før jeg skal tilbage på arbejde. Men se her, hvis der findes en med lidt overskud/mangel på aktivitet:

Har du lyst til at gøre en forskel i lokalsamfundet på Nørrebro/Nordvest,

og kan du give et par timer om ugen?

Så kunne vi i Mødrehjælpens lokalforening Nørrebro/Nordvest godt tænke os at høre fra dig.

Vores butik Børnstafetten er udelukkende baseret på frivillige kræfter.

Vi sælger brugt og billigt, men velholdt og pænt børnetøj, legetøj og udstyr. Pengene fra salget går til Mødrehjælpens arbejde for børnefamilier.

Du kan stå i butikken sammen med en ven/veninde eller sammen med nogen af vores andre frivillige ildsjæle. Alle køn og aldre er velkomne!

Har du lyst til at være frivillig eller har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på: moedrehjaelpen@gmail.com, komme forbi butikken på Jægersborgsgade 44, 2200 Kbh N.eller ringe til butikken på 36 96 62 64

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2009

ekzunz

Hvis der dog bare lå sådan en butik i Hillerød, så ville jeg rigtigt gerne give en hånd med!!! Og så havde jeg også et sted at aflevere alle ungernes ting...og min kælder ville være tom!

Rigtigt fint initiativ, bare synd det er så langt væk

Anmeld

21. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Ja, tænkte jeg også på

Men der er dælme langt når man bor i Aalborg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.