I min mave gemmer der sig en ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. november 2011

sofiell89

PIGE

Jeg har stadigvæk lidt svært ved at "acceptere" det - lidt flovt ja.. Men har kun haft drengedrømme og alle har sagt at det blev en dreng.. Men.. Jeg skal lige sluge kamelen, så mon ikke at jeg bliver glad nok om et par dage

Der kommer billeder en af dagene. Fik nemlig lidt med hjem fra alle vores besøg derude.. Elsker bare mit 4d billede af hende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

l.kjoeller

tillykke

Anmeld

28. november 2011

sofiell89

Ikke at hun gad og samarbejde - men her er lidt billeder.. Hun ville ikke ligge så vi kunne måle hende, derfor forsøgte vi at måle længden udfra hovedstørrelsen.. Derfor mange billeder af hovedet..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. november 2011

DinNabo

sofiell89 skriver:

PIGE

Jeg har stadigvæk lidt svært ved at "acceptere" det - lidt flovt ja.. Men har kun haft drengedrømme og alle har sagt at det blev en dreng.. Men.. Jeg skal lige sluge kamelen, så mon ikke at jeg bliver glad nok om et par dage

Der kommer billeder en af dagene. Fik nemlig lidt med hjem fra alle vores besøg derude.. Elsker bare mit 4d billede af hende..

Tillykke. Tror da bare lige du skal vænne dig til tanken

Anmeld

28. november 2011

viben

Stort tillykke og sikke nogle fine billeder!!  Er sikker på at du bare skal vænne dig til tanken om en pige, og når det er trængt helt ind så er det simpelthen fantastisk at kende kønnet... Jeg synes det er blevet så meget mere virkeligt

Anmeld

29. november 2011

NNL

Årh hvor fantastisk altså Stort tillykke med den lille pige, og med de fine billeder - det er jo vildt så meget man kan se!!

Og ja, selvfølgelig vænner du dig til tanken og bliver super glad for det! Har selv haft mange drenge drømme, men nu er der sneget sig en enkelt pige drøm med ind, så vi må se til MD hvis den vil flashe køn for os

Anmeld

29. november 2011

Kruse90

TIllykke

Det er da skønt med en pige
Jeg venter også en lillepige

Og skønne billeder du har af hende, jeg vil også vildt gerne have set vores pige i 3d/4d

Anmeld

29. november 2011

Camillee

Tillykke med den lille pige  og helt fantastiske billeder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.