Sansynlighed for graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. november 2011

HelleE

Har dyrket ubeskyttet sex flere gange omkring ægl. og troede faktisk jeg var blevet gravid.. var træt, tissede hele tiden, sulten hele tiden, murren i maven. Men en test 4 dage før forventet mens. viste negativ.. 2 dage før forventet mens. fik jeg så en blødning - ca. 2 dage og helt frisk og tænkte at det var så det... Meen jeg har stadig konstant murren i underlivet og nu kan jeg mærke en liiillle liiiiille bule eller hårdhed jeg ikke lige mener jeg har haft før. Har testet 2 gange mere, stadig negativ.

Nåår, men så har jeg været hos lægen der har lavet en gyn. undersøgelse og sagde hun Altså ikke mente jeg er gravid (ville være ca. 5 +2/3 stykker idag hvor jeghar været hos lægen) men der blev taget en blodprøve... den får jeg svar på om 2 dage...

Meeen har stadig konstant murren i maven, er træt og tisser en del.. Kan jeg være gravid alligevel og lægen ikke har opdaget det ved en GU??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

l.kjoeller

Kan godt være fordi man ønsker det så meget ens krop opfører sig gravid. DEr er dog nogen der danner meget langsomt hcg og at du er gravid. HEld og lykke

Anmeld

28. november 2011

HelleE

Men hvorfor kan lægen så ikke mærke noget ved en GU ???? Det er det jeg ikke forstår.. Tak for svar

Anmeld

28. november 2011

Rockertand

HelleE skriver:

Men hvorfor kan lægen så ikke mærke noget ved en GU ???? Det er det jeg ikke forstår.. Tak for svar

Du kan godt være gravid, men de beskrevne symptomer (og flere til) kan sagtens opstå uden at du er gravid, det er din krop og hjerne, der synes, at du skal have noget at være frustreret over.

Din læge bør kunne se en blålig misfarvning af livmoderhalsen, hvis du er gravid, men det er ikke sikkert, at hun kan mærke en forstørret livmoder, det er meget svært at vurdere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.