Mini (ha ha) update herfra...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. november 2011

JonTri

Uhh det er ikke ret ofte jeg er på com mere, så lurer mest fra min tlf...

Her i hytten går det bare derudaf... vi bygger (et tiltrængt) ekstra værelse og lige nu, er vi i gang med at smide nyt køkken ind - glææææder mig helt vildt til, at det er færdigt. Er ved at blive sindssyg af støv og rod... kan jo ikke pynte ordenlig op

Tristan vokser og vokser... det går stærkt med at stå... i går stod han og pludselig slap han og klappede... men han ved ikke selv endnu, at han gør det... Mon ik han begynder at vade rundt når han er en 13 mdr - som sin bror. Han starter i dagpleje hos min tætte veninde den 1 dec... han trænger til at lege med andre unger og jeg glæder mig til at kunne holde Jonathan hjemme - og kun koncentrere mig om ham!

Min mave VOKSER HELT VILDT... tror det går stærkere 3. gang end de andre gange... er sgu næsten helt flov ved det, da jeg synes den er mega. Er 12+3 i dag - ikke mere kvalme - WEHUUU. 

Skal skannes på torsdag og vi GLÆDER os... endelig... det har taget sin tid, men nu er den MEGET velkommen og håber sådan, der er hjerteslag... har haft så mange dårlige tanker og ønsker i starten, at jeg har helt dårlig samvittighed. 

Nååå - det var så lidt herfra... kram Rikke - der nyder min computer, mens manden "makker" køkken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

AnneBJ

JonTri skriver:

Uhh det er ikke ret ofte jeg er på com mere, så lurer mest fra min tlf...

Her i hytten går det bare derudaf... vi bygger (et tiltrængt) ekstra værelse og lige nu, er vi i gang med at smide nyt køkken ind - glææææder mig helt vildt til, at det er færdigt. Er ved at blive sindssyg af støv og rod... kan jo ikke pynte ordenlig op

Tristan vokser og vokser... det går stærkt med at stå... i går stod han og pludselig slap han og klappede... men han ved ikke selv endnu, at han gør det... Mon ik han begynder at vade rundt når han er en 13 mdr - som sin bror. Han starter i dagpleje hos min tætte veninde den 1 dec... han trænger til at lege med andre unger og jeg glæder mig til at kunne holde Jonathan hjemme - og kun koncentrere mig om ham!

Min mave VOKSER HELT VILDT... tror det går stærkere 3. gang end de andre gange... er sgu næsten helt flov ved det, da jeg synes den er mega. Er 12+3 i dag - ikke mere kvalme - WEHUUU. 

Skal skannes på torsdag og vi GLÆDER os... endelig... det har taget sin tid, men nu er den MEGET velkommen og håber sådan, der er hjerteslag... har haft så mange dårlige tanker og ønsker i starten, at jeg har helt dårlig samvittighed. 

Nååå - det var så lidt herfra... kram Rikke - der nyder min computer, mens manden "makker" køkken

Dejlig update!!

Hvor er Tristan da sej! 'er for DP start går glat og han bliver rigtig glad for det. Det bliver dejligt for Jonathan og dig at få lidt alene-tid!

Pøj-pøj med scanningen! Du opdaterer os da lige, ikk'?

Anmeld

28. november 2011

DK

Cool med Tristan... Du skal vide at Richard tog hans første trin dagen efter at han stod selv...

SKØNT med ekstra værelse. Ja det får i jo snart behov for. Hvor dejligt at maven vokser. Jeg er da helt sikker på at den vokser hurtigere denne gang. Selvfølgelig glæder i jer! Du skal slet ikke have det dårligt over jeres første tanker. Det vigtigste er jo ikke tankerne om et par celler der deler sig, men de tanker i har nu der er "et rigtigt barn". Jeg tror at selv dem der har planlagt at blive gravide stadig et eller andet sted tænker "SHIT" når den bliver positiv.

Ihh skal vi ikke se et mavebilleder? Og rigtig god scanning

Anmeld

29. november 2011

PeruBaby

Uhhh, jeg sad lige og tænkte det samme som DK - Skal vi ikke se mavebillede. Er så glad på jeres vegne - håber alt kommer til at gå som smurt

Kærlige knus fra Chris,

(...der stadig satser på at vores hus kommer til at blive klar til indflytning inden jul - så jeg har slet ikke "julet" her! De håndværkere SKAL blive færlige!! Ved lige hvordan du har det med nyt værelse og køkken)

Anmeld

3. december 2011

JonTri

Hejsa allesammen...

Så er skanningen overstået og det gik super godt... 

Der lå et stk livlig lille (6 cm) rask baby og svømmede rundt. Det er rart, at få billede på, så det hele bliver mere virkeligt .

Nu glæder jeg mig bare til næste skanning, da vi har besluttet at vi vil vide kønnet denne gang - det har ellers været en overraskelse de andre gange. 

Dp start med Tristan er gået godt... men han er jo også ved min gode veninde som han er kommet ved flere gange i ugen ALTID... Hun har en pige, der er ligeså gammel. Han bliver afleveret kl 8-9, hvor han sover og så skriver hun når han er vågnet fra sin middagslur... så det er ikke fordi han har meget vågentid derhenne. Det er nu også lidt skønt at få lidt alene tid... Skal til Holstebro uden unge mandag og jeg GLÆDER mig... mere skal der ikke til

Skal nok smide et mavebillede ind, men mit kamera er udlånt... og min mave er møggrim efter to unger... tyngdekraften har sat ind hos mig...

Anmeld

4. december 2011

piadas

Vildt at han allerede står selv - er han begyndt at tage de første skridt?

Det må være dejligt med en DP-mor, du kender så godt.

JAAA, vi vil se mavebilleder - mine heppekorsledere står parat i kulissen, så når det er tid, skal jeg nok kalde dem frem igen! Dejligt at det gik godt med scanningen - har du bestilt kønsscanning, nu når I vil vide det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.