Uhh det er ikke ret ofte jeg er på com mere, så lurer mest fra min tlf...
Her i hytten går det bare derudaf... vi bygger (et tiltrængt) ekstra værelse og lige nu, er vi i gang med at smide nyt køkken ind - glææææder mig helt vildt til, at det er færdigt. Er ved at blive sindssyg af støv og rod... kan jo ikke pynte ordenlig op
Tristan vokser og vokser... det går stærkt med at stå... i går stod han og pludselig slap han og klappede... men han ved ikke selv endnu, at han gør det... Mon ik han begynder at vade rundt når han er en 13 mdr - som sin bror. Han starter i dagpleje hos min tætte veninde den 1 dec... han trænger til at lege med andre unger og jeg glæder mig til at kunne holde Jonathan hjemme - og kun koncentrere mig om ham!
Min mave VOKSER HELT VILDT... tror det går stærkere 3. gang end de andre gange... er sgu næsten helt flov ved det, da jeg synes den er mega. Er 12+3 i dag - ikke mere kvalme - WEHUUU.
Skal skannes på torsdag og vi GLÆDER os... endelig... det har taget sin tid, men nu er den MEGET velkommen og håber sådan, der er hjerteslag... har haft så mange dårlige tanker og ønsker i starten, at jeg har helt dårlig samvittighed.
Nååå - det var så lidt herfra... kram Rikke - der nyder min computer, mens manden "makker" køkken
Anmeld