Hej min dejlige....og god formiddag,...
Nu bor jeg jo ikke i lejlighed, men har gjort det og jeg syntes der var mange fordele...synes bestemt ikke et skide hus er den evige lykke...
1: Hus ejer man som regel og det koster i vedligholdelse, det problem har man ikke i lejlighed, ringer bare til viceværten.
2: Hus er som regel ikke så billigt at sidde i som lejlighed.
3: På villaveje ran du nemt risikere at der ikke lige bor børn i nærheden og de børn der er leger i deres lille lukkede pracel. I lejlighed er der legepladser med rig mulighed for udfoldelser og en masse gode venskaber og uvenskaber...alt det som er sundt for børn-smiler
4: Al den tid derf ikke skal bruges på en træls have kan bruges med børnene og på dig selv...man kan tage på ture og skal nikke tænke på haven.
5: Lejligheder er som regel ikke så store som et hus og meget nemmere og hurtigere at gøre ren.
6: som er den vigtigste....det er IKKE børn der mener huse er bedst...det er os forældre og det kan vi nemt overføre...børn er lykkelige hvor deres forældre er oog ikke pga en have, et hus, en stor bil, det rigtige tøj osv osv osv...
Knus Eva...som godt kunne bo i lejlighed, men der er bare ikke nogen i den str. jeg skal bruge, så nu må mine forældre købe et hus igen...
Anmeld