Så er første dag i dagpleje overstået!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. marts 2008

Millebasse

Og puha,hvor har mor været nervøs!! :'( Det er farmand som har styret hele showet idag, hvilket han klarede rigtig flot! Men alt var gået rigtig fint. Bastian havde endda spise øllebrød! jow jow,hun kan vist nogle tricks,hende dp! Men det første hun sagde til min kæreste var at vores søn godt nok har et pænt temperament :$ hi hi,gad vide hvem han har det efter, ikke mig da :P Han havde sovet en times formiddagslur og to timer til middag uden brokkeri (hvad jeg ved af),så det er bare så skønt! Men hvor har jeg dog savnet ham!! Kram Camilla og Basse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2008

Muffinmus

DEt samme her. Knægten har ikke ville spise godt i flre uger og så skal han i Dp i dag og spiser bare en masse mad. Typisk...hadve enda sagt at hun skulle være sikker på at han fik mad....det gjorde han bare frivilligt hos hende.
Vores dag gik også rigitg ogdt og jeg var stolt af mig selv og af hvor flot han tog det. Som en rigtig spændende dag tror jeg.
Så er ikke nervøs for at aflevere ham igen.:)
Vores unger er så dygtige.

Anmeld

3. marts 2008

Anja

Hej

Dejligt, at det er gået godt :)

Skal lige høre ad, det lyder som om han var der alene allerede første dag ??? Synes også jeg kunne læse det ud af det som MariaE skrev om første dag i dp i dag.

Alle jeg kender her i området er sammen med barnet de første par dage i dp. Altså er det 1-2 timer sammen med dp´eren og de andre børn. Og så først efter et par dage har de ladet barnet være alene i kortere tid hos dp. Er det noget I har fået anbefalet eller ???

Anmeld

3. marts 2008

BellaT

Skønt at høre om jeres dejlige oplevelser med dp, for jeg frygter det virkelig. Det beroliger en lille smule.

Knus fra Helle...

Anmeld

3. marts 2008

Tynen

Hvor er det dejligt at høre om alle de vellykkede DP-starter!
For jo nærmest mod til at smide mig (Eller Stella) ud i det :)

Fedt at det gik så godt med ham! :)

Trine

Anmeld

3. marts 2008

Hyner

Ihhhhh hvor er vi mødre bare vildt dygtige..... At vi kan aflevere, kører hjem, få lavet lidt og så hente vores små guldklumper,(som er i hel stand velogmærket) uden at vi har grædt og fået raserianfald....
Jeg er da bare lige for vildt stolt af mig selv, det er da helt uhyggeligt. Og tænk sig, ungen har da haft en kanon dag med både grødspisning og supersjove lege sammen med de andre vildbasser.
Nøj hvor er jeg glad.... Og træt, var jo oppe kl 6 8(...........
Krams Henriette -med en hel dag for mig selv i morgen ahhhhhh!!!!

Anmeld

3. marts 2008

Loggidut

øhhh...til jer som har haft ungerne i dagpleje...flot i bare er kørt....siger en gammel pyldermor lige...jeg vil gøre det samme...når jeg har været på forbesøg bliver tif kastet ud i det med åbne arme...jeg tror altså det er meget nemmere for både dagplejemoderen og barnet at finde sammen og finde en rytme, når ikke der sidder en mor på skødet af ungerne...

jeg kan igen kun sige hvad sagde jeg...låååål....ungerne elsker at få fri fra deres mor...og i dpén er der jo masser af nye legesager, og børn...og alt er for spændene til at de pyldre....

så thums up til jer

knus fra sloggi, som er så glad på jeres vejne...

ps/kommer sgu selv til at flæbe og få brug for et skub bag i når tif skal af sted.:$...lol...og er dybt misunderlig på ivf, som kan aflevere Malte til en hun kender kanont godt i forvejen :P

Anmeld

3. marts 2008

Sille

Ej hvor dejligt at det bare er gået så godt med det hele.. frygter den dag jeg skal aflevere freja..
men du har ret.. ungerne hygger sig jo med de andre børn og hvis man er tryg ved det sted man aflevere.. så er det jo bare fjong..

Syns det super mærkeligt at tænke på at vores små pus nu skal til at gå i dp og vugger... syns lige jg har født...:)

-sille, der syns det dejligt det er gået godt med jeres dp-start..;)

Anmeld

4. marts 2008

Kaufie

Ligesom Tynen og flere andre synes jeg bare det er dejligt at høre om nogen dejlige dp-opstarter.

De har jo en masse erfaring med at tilpasse "nye" børn i deres rutiner - så hvorfor skulle de ikke også kunne køre vores unger ind på en rolig og behagelig måde for alle??

Åhhhh, jeg håber godt nok det kommer til at køre lige så nemt når min Wilbasse skal starte her efter påske. Håber så meget det flasker sig sådan, at hans far kan aflevere - det tror jeg helt bestemt han vil være bedst til.

Mette, som håber at kunne lave et lige så positivt indlæg om et par uger

Anmeld

4. marts 2008

Loggidut

Anja skriver:

Hej

Dejligt, at det er gået godt :)

Skal lige høre ad, det lyder som om han var der alene allerede første dag ??? Synes også jeg kunne læse det ud af det som MariaE skrev om første dag i dp i dag.

Alle jeg kender her i området er sammen med barnet de første par dage i dp. Altså er det 1-2 timer sammen med dp´eren og de andre børn. Og så først efter et par dage har de ladet barnet være alene i kortere tid hos dp. Er det noget I har fået anbefalet eller ???

hey ven...kom lige til at læse...det er en god ide at snakke med sin dpér om hvad hun mener omkring opstart...så i sammen finder en løsning...det vil også give et meget bedre samarbejde...bare lige et hint...for dpéren ved kun alt for godt hvordan en mor har det når hun skal gå fra barnet første gang...håber også det kommer til at gå godt for jer!8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.