Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vores søn på 13 måneder har de sidste 14 dage skidt i bleen kort tid efter at han er faldet i søvn og skal jo derfor op og skiftes. Men bagefter kan vi bare slet ikke få ham til at sove igen.. Hvad skal vi gøre ? Kan man gøre noget for at han ikke laver i bleen efter at han er blevet puttet ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
albert gør nogenlunde det samme og har altid gjort det, og jeg skifter ham i hans seng mens han sover,
men ved self ikke om i ka gøre det sammme da jeg ikke ved hvor tungt jeres dreng sover?(:
alberts mor<3 skriver: albert gør nogenlunde det samme og har altid gjort det, og jeg skifter ham i hans seng mens han sover, men ved self ikke om i ka gøre det sammme da jeg ikke ved hvor tungt jeres dreng sover?(:
Det kan vi ikke for han vågner selv ved at han har lavet Jeg er helt blank på hvad jeg skal gøre men det med at skifte ham i sengen kunne være en ide
Tino's Mor skriver: Vores søn på 13 måneder har de sidste 14 dage skidt i bleen kort tid efter at han er faldet i søvn og skal jo derfor op og skiftes. Men bagefter kan vi bare slet ikke få ham til at sove igen.. Hvad skal vi gøre ? Kan man gøre noget for at han ikke laver i bleen efter at han er blevet puttet ?
I kan muligvis forsøge at få ham til at lave i bleen, før han skal sove. Hvis det ikke kommer af sig selv, kan I prøve at give ham nogle svesker om dagen.
JeNoVa skriver: I kan muligvis forsøge at få ham til at lave i bleen, før han skal sove. Hvis det ikke kommer af sig selv, kan I prøve at give ham nogle svesker om dagen.
Tak skal du have... Det var daet forsøg værd i hvert fald
Tino's Mor skriver: Det kan vi ikke for han vågner selv ved at han har lavet Jeg er helt blank på hvad jeg skal gøre men det med at skifte ham i sengen kunne være en ide
men du kan altid prøve at skifte ham i sengen, og husk ikke at sige noget kun måske et godnat(;
mth1987 skriver: Er det muligt i kan vente med at lægge ham hvis det er nogenlunde samme tid han laver i bleen og hvis det selvfølgelig ikke er meget senere han bliver lagt
Er det muligt i kan vente med at lægge ham hvis det er nogenlunde samme tid han laver i bleen og hvis det selvfølgelig ikke er meget senere han bliver lagt
Det kan ikke rigtig lade sig gøre for det er forskelligt hvornår vi putter ham for at prøve og se om det virker..
Fru Skovrup skriver: Prøv at google elimination communication, herhjemme laver vores slet ikke stort i bleen mere pga denne teknik (samme teknik man brugte i gamle dage og stadig bruger i kina)
Prøv at google elimination communication, herhjemme laver vores slet ikke stort i bleen mere pga denne teknik (samme teknik man brugte i gamle dage og stadig bruger i kina)
Det lyder besværligt når han er så stor.. eller er der bare mig ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128