Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jubii, så har min dejlige kæreste mærket vores kære lille baby sparke på mors mave Det er første gang man har kunne mærke det igennem maveskindet Den har godt nok også været aktiv derinde i dag
Men hvor er det stort at Jesper endelig har mærket det, som jeg selv har kunnet mærke i over en uge nu!! Han har stadig svært ved at forstå at det er VORES BABY han kan mærke, altså at det er et liv skabt af os, som vi skal tage os af
Men ville lige dele den glædelige oplevelse med jer Knus og kram fra Nadia.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej hvor vildtHvor langt er du idag?Her kan det slet ikke mærkes uden på endnu, og også kun ganske svagt at jeg kan mærke hende. Og slet ikke hver dag.Er da en smule misundelig hehe
Kruse90 skriver: Nej hvor vildtHvor langt er du idag?Her kan det slet ikke mærkes uden på endnu, og også kun ganske svagt at jeg kan mærke hende. Og slet ikke hver dag.Er da en smule misundelig hehe
Ja det er mega vildt faktisk... Jeg er "kun" 16+6 i dag, så det er egentlig ret tidligt. Jeg har heller ikke tidligere registreret at det kunne mærkes udefra, men da jeg kom hjem fra arbejde blev den ved med at sparke samme sted, så jeg sagde til Jesper at han skulle prøve at lægge hånden, så pressede jeg den lidt ned på det sted den havde sparket. Så kom der et tydeligt spark ret hurtigt, og så et mindre et efterfølgende Men jeg er simpelthen så glad, det er fantastisk at han også kan være lidt med Føler mig heldig at det kan mærkes så tidligt
WOW hvor vildt, bare det at du selv kan mærke deciderede spark synes jeg er vildt Men feeedt
viben skriver: WOW hvor vildt, bare det at du selv kan mærke deciderede spark synes jeg er vildt Men feeedt
Ja det er egentlig ret vildt!! Havde slet ikke regnet med at jeg ville kunne mærke noget så tidligt, specielt når det er første gang Blev helt forskrækket de første par gange, hihi... Men der er ingen tvivl om at det er den jeg mærker i hvert fald
Til NF sagde hun godt nok også at den var god til at træne benmuskler Stakkels maveskind op til termin, hehe
ih hvor fantastisk kusine!!! Rigitg skønt for Jesper at han kan følge lidt med nu!
NYD de små spark! Dem savner jeg tit at mærke det var bare så hyggeligt når man kunne mærke at den lille moslede rundt derinde, og det forsikrer også en om at den har det godt!
Mogens mærkede Viktor sparke første gang da jeg var præcis 17+0! så det ligger nok bare til familien med "tyndt" maveskind som den skal sparke igennem hihihi
NNL skriver: Ja det er egentlig ret vildt!! Havde slet ikke regnet med at jeg ville kunne mærke noget så tidligt, specielt når det er første gang Blev helt forskrækket de første par gange, hihi... Men der er ingen tvivl om at det er den jeg mærker i hvert fald Til NF sagde hun godt nok også at den var god til at træne benmuskler Stakkels maveskind op til termin, hehe
hehe ja men de ben må den jo absolut have arvet fra far så! En ny lille fodbold spiller
VNB skriver: ih hvor fantastisk kusine!!! Rigitg skønt for Jesper at han kan følge lidt med nu! NYD de små spark! Dem savner jeg tit at mærke det var bare så hyggeligt når man kunne mærke at den lille moslede rundt derinde, og det forsikrer også en om at den har det godt! Mogens mærkede Viktor sparke første gang da jeg var præcis 17+0! så det ligger nok bare til familien med "tyndt" maveskind som den skal sparke igennem hihihi
Taaak Ja det er bare herligt at han kan mærke det. Men du skulle have set ham i hovedet da han fik det første lidt kraftige spark, han blev helt forskrækket
Men ja, der må være en fodboldspiller derinde, så bliver farmand glad
Haha ja det kan da godt være tyndt maveskind, men måske det også afhænger af hvor kropsbevidst man lige er?
NNL skriver: Taaak Ja det er bare herligt at han kan mærke det. Men du skulle have set ham i hovedet da han fik det første lidt kraftige spark, han blev helt forskrækket Men ja, der må være en fodboldspiller derinde, så bliver farmand glad Haha ja det kan da godt være tyndt maveskind, men måske det også afhænger af hvor kropsbevidst man lige er?
ja det kan måske også sagtens spille ind... eller også laver vi bare super stæke babyer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128