Hej piger.
Jeg må nok erkende, at det med at spise ordentligt og sundt ikke lige funker å godt!!!
Jeg er afhængig af søde sager, og bruger flere penge på det, end på noget som helst andet (bortset fra mad til lille-pigen).
Jeg skal hele tiden have et eller andet... is, kager, slik, chips... ja rækken er rigtig lang.
Men det skal have en ende.... nogen ideer??
Jeg sørger for min datter spiser 6 gange om dagen (3 store + 3 mellem måltider). Men jeg selv spiser som regel kun aftensmad + en h...... masse søde sager.
Jeg er ikke glad for grønsager og salat. Jeg elsker at købe det, og bliver så stolt af mig selv når jeg gør det. Men det ender altid med at vi ikke får det spist, og jeg smider det ud. Jeg giver Milla-Victoria en masse sunde ting, men kan ikke selv få det ned.
Jeg er svag, når det kommer til at spise sundt og varieret. og det har stået på i mange år. Selv da jeg gik i folkeskolen var det et problem for mig.
Under graviditeten kunne jeg spise, og det gik rigtigt godt, men det skyldtes ene og alene min datter. Men selv om jeg siger til mig selv, at jeg ikke vi kunne holde til det her i længden, hjælper det mig bare slet ikke.
Pls kom med nogle gode råd. Jeg bliver nødt til at gøre noget ved det her.
Håber der er nogen der kan hjælpe.
Knus Pernille
Anmeld