Hvor bliver tiden af? + iiih hvor går tiden langsomt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.036 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. november 2011

Giraffen

Det er altså noget underligt noget det her graviditets noget

På den ene side går jeg imorgen ind i 6. måned i morgen (har termin om præcis 4 måneder) og det er jo vanvittigt og hvor blev tiden af!!! Synes det var igår jeg testede og meldte mig ind i denne gruppe Har I det også sådan?

På den anden side er det alligevel som om jeg stadig lidt tæller dagene til de enkelte milepæle, næste milepæl er tredje trimester det blir fedt!

Hvordan går tiden hos jer? er det også en blanding af at den forsvinder mellem hænderne på jer og samtidig bare snegler sig afsted ;-) ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Kariina

Har det fuldstændig på samme måde

Tiden er fløjet afsted, November er snart slut... Damn det gået stærkt

Men alligevel så syntes jeg ens graviditetsuger snegler sig afsted

Men håber virkelig december mdr også kommer til at flyve afsted..

Men tror det er meget normalt at have det sådan...

manden siger også at når det andre der venter sig, så flyver tiden afsted, men når det en selv, så er tiden gabende laaaaang

Anmeld

28. november 2011

Giraffen

Kariina skriver:

Har det fuldstændig på samme måde

Tiden er fløjet afsted, November er snart slut... Damn det gået stærkt

Men alligevel så syntes jeg ens graviditetsuger snegler sig afsted

Men håber virkelig december mdr også kommer til at flyve afsted..

Men tror det er meget normalt at have det sådan...

manden siger også at når det andre der venter sig, så flyver tiden afsted, men når det en selv, så er tiden gabende laaaaang

hehe ja det er nok rigtig nok

jeg tror også december flyyyyver afsted, og så er der bare lige tre måneder tilbage hvoraf den ene kun har 28 dage, så den skal også nok gå stærkt

Men det er vildt og lidt romantisk at tænke på at når foråret kommer så bliver familien et lille menneske rigere

Anmeld

29. november 2011

MisMille

Giraffen skriver:

Det er altså noget underligt noget det her graviditets noget

På den ene side går jeg imorgen ind i 6. måned i morgen (har termin om præcis 4 måneder) og det er jo vanvittigt og hvor blev tiden af!!! Synes det var igår jeg testede og meldte mig ind i denne gruppe Har I det også sådan?

På den anden side er det alligevel som om jeg stadig lidt tæller dagene til de enkelte milepæle, næste milepæl er tredje trimester det blir fedt!

Hvordan går tiden hos jer? er det også en blanding af at den forsvinder mellem hænderne på jer og samtidig bare snegler sig afsted ;-) ? 

Uha, jeg synes tiden går så hurtigt..!! Men tror også det er fordi det er årsafslutning, og planlægning med budget til næste år..  og der er svært når man ved man snart går af.

Men januar og febuar kommer bliver SÅ langsom..!! især når barselsvikaren kommer.. puha tror der bliver svært..

Synes ikke det har været efterår, men sommer og hovsa så det JUL  men glæder mig til hygge her i julen..!

Har du været til 2. lægetjek? Jeg skal på torsdag og jordemoder den 14. december  

Anmeld

29. november 2011

Giraffen

MisMille skriver:

Uha, jeg synes tiden går så hurtigt..!! Men tror også det er fordi det er årsafslutning, og planlægning med budget til næste år..  og der er svært når man ved man snart går af.

Men januar og febuar kommer bliver SÅ langsom..!! især når barselsvikaren kommer.. puha tror der bliver svært..

Synes ikke det har været efterår, men sommer og hovsa så det JUL  men glæder mig til hygge her i julen..!

Har du været til 2. lægetjek? Jeg skal på torsdag og jordemoder den 14. december  

Ja det er rigtig efteråret kom og gik ligesom mens man lige kiggede væk ;-)

Ja ska til anden lægetjek her den 16. december, jordmor synes jeg jeg render til hele tiden, men det er liiiidt kedeligt synes jeg - så var det sjovere med scanningerne

Anmeld

30. november 2011

MisMille

Giraffen skriver:

Ja det er rigtig efteråret kom og gik ligesom mens man lige kiggede væk ;-)

Ja ska til anden lægetjek her den 16. december, jordmor synes jeg jeg render til hele tiden, men det er liiiidt kedeligt synes jeg - så var det sjovere med scanningerne

hmm, jeg har kun været til jordemoder 1 gang.. Det er lidt sjovt at læse hvor forskelligt det er fra person til person 

Men er lidt sur, har lige måtte give 1750,- for fødselsforberedelse  fordi Hvidovre ikke tilbyder det længere (det blev nedlagt i 2010)..

Puha det er mange penge..! Men håber det vil give mig noget tryghed, bare så man er lidt inde i hvad der sker.. og har snakket med dem et par gange, og de virker rigtig søde.. 

Det var lidt sjovt til jordemoder sidste gang.

Mig: Jeg kan se i tilbyder dette

Jordemoder: nej det har vi desværre ikke mere

Og det gentog sig 4 gange..! hehe  viste ikke havd jeg skulle sige da jeg kom ud, og min mand kigge bare på mig og sagde rolig vi finder en løsning..  

Anmeld

30. november 2011

Giraffen

MisMille skriver:

hmm, jeg har kun været til jordemoder 1 gang.. Det er lidt sjovt at læse hvor forskelligt det er fra person til person 

Men er lidt sur, har lige måtte give 1750,- for fødselsforberedelse  fordi Hvidovre ikke tilbyder det længere (det blev nedlagt i 2010)..

Puha det er mange penge..! Men håber det vil give mig noget tryghed, bare så man er lidt inde i hvad der sker.. og har snakket med dem et par gange, og de virker rigtig søde.. 

Det var lidt sjovt til jordemoder sidste gang.

Mig: Jeg kan se i tilbyder dette

Jordemoder: nej det har vi desværre ikke mere

Og det gentog sig 4 gange..! hehe  viste ikke havd jeg skulle sige da jeg kom ud, og min mand kigge bare på mig og sagde rolig vi finder en løsning..  

vi har helt fravalgt fødselsforberedelse.. Jeg har lige haft en tæt veninde og en faster der fødte her for et par måneder siden og det har givet mig rigtig meget bare at tale med dem om deres oplevelse og fået gode råd fra dem det vil jeg hellere end alle mulige andre ting man alligevel ikke kan huske når man ligger der

Anmeld

30. november 2011

MisMille

Giraffen skriver:

vi har helt fravalgt fødselsforberedelse.. Jeg har lige haft en tæt veninde og en faster der fødte her for et par måneder siden og det har givet mig rigtig meget bare at tale med dem om deres oplevelse og fået gode råd fra dem det vil jeg hellere end alle mulige andre ting man alligevel ikke kan huske når man ligger der

Dejligt du kan få hjælp fra din veninde og faster

Har en veninde der fødte i august hende har jeg snakket med  men jeg er lidt af en tryghedsnakoman, og skal helst vide hele procensen, hehe.. Det sjove er jeg er slet ikke bange eller noget.. Men jeg er sikker på det bliver en oplevelse af de helt store  

Anmeld

30. november 2011

Giraffen

MisMille skriver:

Dejligt du kan få hjælp fra din veninde og faster

Har en veninde der fødte i august hende har jeg snakket med  men jeg er lidt af en tryghedsnakoman, og skal helst vide hele procensen, hehe.. Det sjove er jeg er slet ikke bange eller noget.. Men jeg er sikker på det bliver en oplevelse af de helt store  

uha jeg skal nok nå at blive panisk angst for at føde, men jeg kender mig selv nok til at vide at jeg ikke bliver mindre panisk af at gå til fx fødselsdforberedelse men af at komme igang med fødslen

Anmeld

4. februar 2012

KakaoDrik

Kender følelsen..er ved at blive vanvittig!  Tænk,hvis jeg føder før tid kan det ske fra 22 feb hvor jeg er 37+0 (19 dage tilbage) Det er min næste rigtige milepæl Ellers er mine mini pæle onsdage hvor en ny uge starter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.