Nu er jeg lidt nysgerrig efter at høre jer andre om hvor i mærker jeres lille baby mest?
Jeg er selv i 36+5, og de sidste cirka to uger har baby lagt i UK stilling (det er ihvertfald hvad JM troede), hvor hun før lagde i tværlejde.
Da hun lagde i tværlejde, mærkede jeg hende mest i den ene side (den hvor en jordemoder kunne konstatere under scanning i uge 33 at fusserne lå), og nu hvor hun ligger i UK stilling har jeg mærket hende mest lige over den ene hofte, altså ned mod underlivet og lidt til siden
Hvis jeg sidder meget op kan jeg godt til tider mærke at hun bevæger sig oppe mod mine ribben, men det er ikke helt så ofte.
Jeg skal til undersøgelse på torsdag og er MEGET spændt på hvordan hun vender - jeg har jo en ide om at det er fødderne jeg mærker nede under maven, men som førstegangsgravid synes jeg det kan være svært at vide og jeg har ikke som andre haft fornemmelsen af at her stak en fod eller hånd ud. Dog synes jeg at bevægelserne øverst i maven virker lidt større som fx. et hoved.
Så må jeg høre jer, hvor mærker i jeres baby mest ? 
Anmeld