er så spændt på i morgen !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. november 2011

Mizz-sommer

hej allesammen..

har i det godt?

Åh... er så spændt til i morgen...

- skal hente manden fra jobbet, også skal vi til viborg sygehus og se fødeafdelingen, og s hvor vi skal paker o.s.v...

- så er det sq ved at være oppe over når man skal op og se hvor det hele skal forgå..

men kan snart heller ikke vente mere smiler

håber i har det godt..!

og rigtig glædelig jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

delimus

Mizz-sommer skriver:

hej allesammen..

har i det godt?

- skal hente manden fra jobbet, også skal vi til viborg sygehus og se fødeafdelingen, og s hvor vi skal paker o.s.v...

- så er det sq ved at være oppe over når man skal op og se hvor det hele skal forgå..

håber i har det godt..!

og rigtig glædelig jul

Har det rigtig godt tak 

Lyder det også til at du har.

Manden min er begyndt at arbejde i DK fra idag, frem for Sverige, så der er kommet lidt mere ro på mig skøøøønt  Er lidt nemmere at få ham hjem fra Randers end Stockholm. 

Skal til jordemoder i morgen og det er nok for sidste gang, så er ret så spændt på at fortælle hende planen som de har lagt på sygehuset, for den kender hun ikke endnu  
Kan også bare mærke kroppen bliver mere og mere klar og AAAALT i maven laver strækøvelser  

Anmeld

28. november 2011

Baby_girl2011

Mizz-sommer skriver:

hej allesammen..

har i det godt?

håber i har det godt..!

og rigtig glædelig jul

hej...

- er det rundvisningen i skal til? mig og kæresten har selv været oppe og se det.. er virkelig posetiv overrasket over FG.. hold op det ser lækkert ud..

Anmeld

28. november 2011

Carslund

Viborg sygehus har en fanastisk fødegang. Den er kåret til DK's bedste...  En fødestue er nærmest en hel balsal.. Håber I kan få lov at se en af dem. Da jeg var på rundvisning med den første, var alle stuerne desværre optaget af børn der ville til verden..

Jeg kan huske at der var en kommende mor der ikke holdt skrigene tilbage på én af stuerne og inde i mig selv heppede jeg helt vildt på hende.. Hep! Hep! Hep!....Vi blev stående i lidt tid og jeg lyttede slet ikke til hvad "guiden" sagde, men kun til den kommende mor bag døren... Hun kæmpede sig igennem en ve efter den anden.... 

Så lige pludselig kom der det yndigste lille vræl fra en lille baby og tårene pressede sig virkelig på og jeg skulle virkelig tage mig sammen..

Lige i det øjeblik gik det op for mig at vi snart skulle gå fra at være 2 til 3 og jeg kunne mærke at al nærvøsitet og usikkerhed bare lettede fra min krop. Nu var jeg klar til at blive mor, så nu kunne fødselen bare komme an... Det var så smuk en oplevelse...

havde lige lyst til at fortælle det...

Anmeld

29. november 2011

Mizz-sommer

delimus skriver:

Har det rigtig godt tak 

Lyder det også til at du har.

Manden min er begyndt at arbejde i DK fra idag, frem for Sverige, så der er kommet lidt mere ro på mig skøøøønt  Er lidt nemmere at få ham hjem fra Randers end Stockholm. 

Skal til jordemoder i morgen og det er nok for sidste gang, så er ret så spændt på at fortælle hende planen som de har lagt på sygehuset, for den kender hun ikke endnu  
Kan også bare mærke kroppen bliver mere og mere klar og AAAALT i maven laver strækøvelser  

det er jeg glad få at høre

jah har det også godt selvom at jeg er ved at være godt træt af min mave nok fordi den er så tung smiler

ej det er da dejligt

- jah der er ikke så langt

ok det bliver da spænden

held og lykke :d

Anmeld

29. november 2011

Mizz-sommer

Baby_girl2011 skriver:

hej...

- er det rundvisningen i skal til? mig og kæresten har selv været oppe og se det.. er virkelig posetiv overrasket over FG.. hold op det ser lækkert ud..

jah det er det :d

ok det er jeg glad få at høre

er også meget spændt på hvordan det hele ser ud :d

Anmeld

29. november 2011

Mizz-sommer

Carslund skriver:

Viborg sygehus har en fanastisk fødegang. Den er kåret til DK's bedste...  En fødestue er nærmest en hel balsal.. Håber I kan få lov at se en af dem. Da jeg var på rundvisning med den første, var alle stuerne desværre optaget af børn der ville til verden..

Jeg kan huske at der var en kommende mor der ikke holdt skrigene tilbage på én af stuerne og inde i mig selv heppede jeg helt vildt på hende.. Hep! Hep! Hep!....Vi blev stående i lidt tid og jeg lyttede slet ikke til hvad "guiden" sagde, men kun til den kommende mor bag døren... Hun kæmpede sig igennem en ve efter den anden.... 

Så lige pludselig kom der det yndigste lille vræl fra en lille baby og tårene pressede sig virkelig på og jeg skulle virkelig tage mig sammen..

Lige i det øjeblik gik det op for mig at vi snart skulle gå fra at være 2 til 3 og jeg kunne mærke at al nærvøsitet og usikkerhed bare lettede fra min krop. Nu var jeg klar til at blive mor, så nu kunne fødselen bare komme an... Det var så smuk en oplevelse...

havde lige lyst til at fortælle det...

oka :d

- det vist jeg ikke :d silkeborg var også kåret men er jo desværre lukket

oka jah det bliver spænden, om det også er sådan i dag :d

holde da op...

- sidder også og bliver helt rørt, og nærmest hepper med :d

jah jeg sagde også til maden i går da vi lå i seng..

- der er kun 14 dage må minder før han kommer...

er jeg klar til at blive mor?

- hold da op der røg mange tanker igenne mit hovede...

og må indrømme at jeg ikke har sovet så meget i nat...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.