Vil lige anbefale denne til baby :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

935 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. november 2011

lycly

Min datter fik denne fra Lamaze i dåbsgave i går, og hun er bare HELT vild med den, og moren her er også helt vild med den Den er SÅ god. 

Den hun ligger på, kan dreje rundt, så hun kan skubbe sig rundt med armene og se hele tæppet, hvor der er påsyet forskellige ting hun kan tage fat i som "knitrer" . Amen den er bare så god, kan VIRKELIG anbefale den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

stm2812

LunaLykke skriver:

Min datter fik denne fra Lamaze i dåbsgave i går, og hun er bare HELT vild med den, og moren her er også helt vild med den Den er SÅ god. 

Den hun ligger på, kan dreje rundt, så hun kan skubbe sig rundt med armene og se hele tæppet, hvor der er påsyet forskellige ting hun kan tage fat i som "knitrer" . Amen den er bare så god, kan VIRKELIG anbefale den

Vi havde mariehøne-modellen af den, og den var også bare et kæmpe hit herhjemme Synes faktisk bare generelt at Lamaze laver nogle gode ting til de små

Anmeld

28. november 2011

liwsmor

LunaLykke skriver:

ja den er virkelig god, jeg købt den til min datter, hun har også virkelig syntes godt om den ..

Anmeld

28. november 2011

lycly

stm2812 skriver:

Vi havde mariehøne-modellen af den, og den var også bare et kæmpe hit herhjemme Synes faktisk bare generelt at Lamaze laver nogle gode ting til de små

Ja, Lamaze ved virkelig hvad der virker på børn !

Anmeld

28. november 2011

lycly

liwsmor skriver:

ja den er virkelig god, jeg købt den til min datter, hun har også virkelig syntes godt om den ..

De ligger også bare rigtig godt på den, det er lidt mere spændende end bare at ligge på maven på gulvet

Anmeld

28. november 2011

l.kjoeller

LunaLykke skriver:

Tak for tippet

Anmeld

28. november 2011

Rødhætte

Har den også, men tror desværre William var lidt for gammel (6 mdr) da han fik den for han synes hurtig den blev kedelig..

Men skønt den hitter hjemme ved jer!

Anmeld

28. november 2011

Brams

Rødhætte skriver:

Har den også, men tror desværre William var lidt for gammel (6 mdr) da han fik den for han synes hurtig den blev kedelig..

Men skønt den hitter hjemme ved jer!

Vi havde lidt samme problem

Anmeld

28. november 2011

Nadia&Daniel

LunaLykke skriver:

Den er nemlig god - plus at tæppet fylder næsten ingenting i tasken, så er god til rejsen vist man skal i sommerhus eller andet..

Anmeld

28. november 2011

lycly

Nadia&Daniel skriver:

Den er nemlig god - plus at tæppet fylder næsten ingenting i tasken, så er god til rejsen vist man skal i sommerhus eller andet..

Ja, nemlig, det er super fedt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.