Kønsbenet + livmoren hvor henne ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.178 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. november 2011

louisekanayo

Hej alle jer der lige  læser med.

Nu har jeg længe gået og undret mig så nu spørg jeg altså, hvor sidder kønsbenet henne ?? og hvad er det ?

og en anden tink hvortil går livmoren i uge 16+0 jeg syntes min mærkes til at sidde for langt nede kan kun mærke en bule op til lige ud for mine hofte knogler,  som om den ikke er vokset siden uge 12 ,, men det er nok bare mig men vil gerne lige høre, håber i kan svare !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

AndreasMor84

kønsbenet er det hårde du kan mærke "dernede".. der hvor du har hår... hvis det giver mening?

det er bare knogle

Anmeld

28. november 2011

louisekanayo

AndreasMor2011 skriver:

kønsbenet er det hårde du kan mærke "dernede".. der hvor du har hår... hvis det giver mening?

det er bare knogle

hmm jeg kan ikke mærke noget og så tyk er jeg altså ikke vejer måske 5 eller 6 kilo for meget,,

Anmeld

28. november 2011

SussieThyssen

louisekanayo skriver:

Hej alle jer der lige  læser med.

Nu har jeg længe gået og undret mig så nu spørg jeg altså, hvor sidder kønsbenet henne ?? og hvad er det ?

og en anden tink hvortil går livmoren i uge 16+0 jeg syntes min mærkes til at sidde for langt nede kan kun mærke en bule op til lige ud for mine hofte knogler,  som om den ikke er vokset siden uge 12 ,, men det er nok bare mig men vil gerne lige høre, håber i kan svare !

Det hedder skambenet eller venusbjerget, og er det stykke som er beklædt med hår fra naturens side.
Det er fæstnet sammen lige der på midten af skambenet med et stykke sene og går som to knoglestykker ud til hver sin side, hvor det går over i hofteskålene.

Det er lidt forskelligt hvor højt livmoderen når op på de forskellige stadier..hos nogle flyder den mere ud til siderne end opad de første måneder..det afhænger også af hvor foster og moderkage ligger, og selve din anatomiske bygning.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. november 2011

louisekanayo

SussieThyssen skriver:

Det hedder skambenet eller venusbjerget, og er det stykke som er beklædt med hår fra naturens side.
Det er fæstnet sammen lige der på midten af skambenet med et stykke sene og går som to knoglestykker ud til hver sin side, hvor det går over i hofteskålene.

Det er lidt forskelligt hvor højt livmoderen når op på de forskellige stadier..hos nogle flyder den mere ud til siderne end opad de første måneder..det afhænger også af hvor foster og moderkage ligger, og selve din anatomiske bygning.

Kærligst
Sussie

Hej Sussie,

tak for denne fine forklaring nu er jeg mere med,

i forhold til bygning er jeg en lille robust bygget pige på 163 cm

Anmeld

28. november 2011

SussieThyssen

louisekanayo skriver:

Hej Sussie,

tak for denne fine forklaring nu er jeg mere med,

i forhold til bygning er jeg en lille robust bygget pige på 163 cm

Så har du sikkert et godt bredt bækken, hvor der er god plads

Anmeld

28. november 2011

louisekanayo

SussieThyssen skriver:

Så har du sikkert et godt bredt bækken, hvor der er god plads

hehe håber ihvertfald på det bedste ,,, skal til kønsscanning på torsdag der er jeg 16+3 er vild spænd og vildt nervøs samme tid men det skal nok gå å nu nakkefoldsscanningen i uge 12 var helt fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.