Spark og slag i maven????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.584 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. november 2011

Anonym trådstarter

Hvornår er dette farligt? Altså hvor langt henne skal man være før det er en risiko

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Bassemor<3

altså nu skriver du slag og spark ? hvis det er slag og spark i ordets forstand, så går jeg da ud fra at det er farligt ligemeget hvor langt henne man er ! man skal ikke slå og sparke på maven 

Men længere henne i graviditeten skal der meget til ! jeg har mange gange kommet til at bumpe maven ind i køleskabslågen "jooo den er der stadig" når man lige at tænke hehe og det sker der altså ikke noget ved. 

men kan du ikke definerer hvad du mener med slag og spark ? 

Anmeld

28. november 2011

Anonym trådstarter

Har et job hvor spark samt slag i maven er "hverdagskost"

Anmeld

28. november 2011

M&N

Anonym skriver:

Det lyder voldsomt ..

Hvordan kan det være?? det kan være skadeligt for barnet jo større den bliver, jo mindre plads i maven er der.. jo større er skaden ..

Anmeld

28. november 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Så må du jo omplaceres eller sygemeldes.

Anmeld

28. november 2011

twinboys

Rockertand skriver:

Så må du jo omplaceres eller sygemeldes.

tænkte jeg også

Anmeld

28. november 2011

MissTas

Anonym skriver:

Hvornår er dette farligt? Altså hvor langt henne skal man være før det er en risiko

du burde slet ikke ha arbejdet der så længe du har baby i maven Forstår jeg slet ikke du ikke har tænkt over...

Anmeld

28. november 2011

Anonym trådstarter

Selvfølgelig har jeg tænkt over det! Men det er først nu der sker noget med maven og jeg derfor bliver mere bevist om det. Jeg er klar over at det kræver en omplacering eller i værste fald sygemelding. Men ønsker heller ikke at gøre det før det er "nødvendigt". Forstå mig ret

Anmeld

28. november 2011

MissTas

Anonym skriver:

Selvfølgelig har jeg tænkt over det! Men det er først nu der sker noget med maven og jeg derfor bliver mere bevist om det. Jeg er klar over at det kræver en omplacering eller i værste fald sygemelding. Men ønsker heller ikke at gøre det før det er "nødvendigt". Forstå mig ret

helt forståeligt - Men efter min mening havde det været nødvendigt fra dag 1 du vidste baby var i maven.. Men det er bare min mening..

Anmeld

28. november 2011

SussieThyssen

Enhver form for slag og spark mod maven kan medføre en risiko for tab af barnet, så enkelt er det.

Så du må hellere melde ud til arbejdspladsen, at du skal omplaceres eller sygemeldes.
Snak med din fagforening også.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.