Mit allerførste grå hår!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.216 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. november 2011

Muhmi

..................................

Jeg har lige opdaget mit allerførste grå hår! Godt nok på benene (Jeps, jeg gror vinterpels) men nu er det officielt, jeg bliver ældre og min krop viser mig det i form af grå hår og rynker i panden.... Nu går der sikkert ikke længe før det første grå hår i toppen sniger sig frem....

Puha.... Lå faktisk og havde lidt krise i nat over at, jeg aldrig får min ungdom igen og at, jeg aldrig bliver så skøn og smuk som jeg var da jeg var 17.... Og nu, om jeg så ikke finder et levende bevis på det i dag.... Jeg elsker at blive ældre, jeg elsker den erfaring jeg får med mig og jeg elsker at jeg nåede at få mit første barn i tyverne, jeg elsker at jeg har opnået de ting jeg har indtil videre... Men nøj... At være så ung og dum, fri og "udødelig" igen, som jeg var for 10 år siden... Det gad jeg godt prøve igen... Men jeg har da i hvert fald en masse gode minder og er egentlig også glad for at jeg ikke skal gøre det igen, for hold da op hvor tager man en masse dumme valg nogle gange, når man er teenager...

Nå... Ville bare lige dele Og så vise jer hvor dejlig jeg så ud dengang for 10 år siden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Mille83

Hehe hvor gammel er du så nu?

Håber de grå hår bliver væk lidt endnu, ellers må du farve dit hår 

Anmeld

28. november 2011

Nettemor

er sikker på du er lækker selv på trods af de grå hår

Anmeld

28. november 2011

Muhmi

Mille83 skriver:

Hehe hvor gammel er du så nu?

Håber de grå hår bliver væk lidt endnu, ellers må du farve dit hår 

Kun 26, 27 til marts...

Men ja håber også jeg kan holde dem i skak i et par år endnu...

Anmeld

28. november 2011

Muhmi

nettemor skriver:

er sikker på du er lækker selv på trods af de grå hår

Ååårh... Tak hehe

Anmeld

28. november 2011

SussieThyssen

Hehe..velkommen i de "voksnes" kvinders klub

Og jo, du så bestemt dejlig ud, men jeg er sikker på du er endnu dejligere i dag.

Der er nu noget ved den modenhed.
Noget af det sjoveste i mit liv, var at blive 40..det var den fedeste periode i mit liv.
Jeg hadede at blive 30, men hooold da op hvor var det sjovt at blive 40.
Jeg havde så lige en krise da det midt i 40'erne gik op for mig, at min krop var ved at blive ældre..og det syntes jeg ikk' spor om
Men den nedtur fik jeg nu ikke lov til at dyrke længe, for min veninde pillede det ud af mig.

Nu er jeg 52 og kan godt se, at...hmmm..nåja..man er jo ved at være lidt brugt, men hvad..det er jo det der følger med.
Jeg gider ikke høre til den type kvinder, der med panik jagter ungsdommens kilde, den har jeg stadig inde i mig selv, og helt ærligt, synes jeg det er lidt sørgeligt med den type kvinder, der som 50 årig prøver at se ud som, og klæde sig som en på 20.
Jeg ser ud som jeg gør, med rynker og grå hår og jeg er glad for mig.
Og når min dejlige mand på næsten 40 kan være glad for mig som jeg er, så kan jeg også.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. november 2011

Mille83

Muhmi skriver:

Kun 26, 27 til marts...

Men ja håber også jeg kan holde dem i skak i et par år endnu...

Uhhh så er jeg ældre end dig  Bare jeg ikke snart får grå hår.......

Anmeld

28. november 2011

K&S

Muhmi skriver:

..................................

Jeg har lige opdaget mit allerførste grå hår! Godt nok på benene (Jeps, jeg gror vinterpels) men nu er det officielt, jeg bliver ældre og min krop viser mig det i form af grå hår og rynker i panden.... Nu går der sikkert ikke længe før det første grå hår i toppen sniger sig frem....

Puha.... Lå faktisk og havde lidt krise i nat over at, jeg aldrig får min ungdom igen og at, jeg aldrig bliver så skøn og smuk som jeg var da jeg var 17.... Og nu, om jeg så ikke finder et levende bevis på det i dag.... Jeg elsker at blive ældre, jeg elsker den erfaring jeg får med mig og jeg elsker at jeg nåede at få mit første barn i tyverne, jeg elsker at jeg har opnået de ting jeg har indtil videre... Men nøj... At være så ung og dum, fri og "udødelig" igen, som jeg var for 10 år siden... Det gad jeg godt prøve igen... Men jeg har da i hvert fald en masse gode minder og er egentlig også glad for at jeg ikke skal gøre det igen, for hold da op hvor tager man en masse dumme valg nogle gange, når man er teenager...

Nå... Ville bare lige dele Og så vise jer hvor dejlig jeg så ud dengang for 10 år siden

Hehe, min frisør hev lige pludselig et hår ud uden varsel for en del år siden og sagde "det er sgu gråt, Katja"

Jeg var 21 år....!  men har heldigvis ikke set flere siden...!

Anmeld

28. november 2011

Fru Vinther

Måske jeg lige skulle kommentere her... 

Behøver vel egentlig ikke skrive så meget - profilbilledet siger det hele!

Jeg fandt det første grå hår, da jeg var 17 (som min mor gjorde da hun var 17) og i adskillige år hev jeg dem ud så snart jeg så dem.
Men når man gradvist skifter fra at have grå hår til at være gråhåret, så er der ikke mere at gøre .

Jeg har i mange år nu været rigtig godt tilfreds med mine grå hår for de er en del af mig og noget folk kommenterer på og "kender" mig på. Jeg ønsker mig det ikke anderledes..

Men jeg medgiver, at det tog nogle år at nå dertil 

Anmeld

28. november 2011

Muhmi

SussieThyssen skriver:

Hehe..velkommen i de "voksnes" kvinders klub

Og jo, du så bestemt dejlig ud, men jeg er sikker på du er endnu dejligere i dag.

Der er nu noget ved den modenhed.
Noget af det sjoveste i mit liv, var at blive 40..det var den fedeste periode i mit liv.
Jeg hadede at blive 30, men hooold da op hvor var det sjovt at blive 40.
Jeg havde så lige en krise da det midt i 40'erne gik op for mig, at min krop var ved at blive ældre..og det syntes jeg ikk' spor om
Men den nedtur fik jeg nu ikke lov til at dyrke længe, for min veninde pillede det ud af mig.

Nu er jeg 52 og kan godt se, at...hmmm..nåja..man er jo ved at være lidt brugt, men hvad..det er jo det der følger med.
Jeg gider ikke høre til den type kvinder, der med panik jagter ungsdommens kilde, den har jeg stadig inde i mig selv, og helt ærligt, synes jeg det er lidt sørgeligt med den type kvinder, der som 50 årig prøver at se ud som, og klæde sig som en på 20.
Jeg ser ud som jeg gør, med rynker og grå hår og jeg er glad for mig.
Og når min dejlige mand på næsten 40 kan være glad for mig som jeg er, så kan jeg også.

Kærligst
Sussie

Hehe taaak taak

Er nu altid glad for at læse dine indlæg.. Så dejlig positivt.. Og ja, jeg glæder mig bestemt til at blive ældre... Jo flere år jeg får lov at blive på jorden jo bedre... Så jeg er ikke bange for at blive ældre, jeg tager imod med kyshånd Og så er det jo dejligt når man finder en yngre mand, de kan holde os unge af sind lidt længere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.