Hvordan er din julestil ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.362 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. november 2011

JacobsMoar

Jeg savner SÅ meget inspiration til julepynt'ning.. Vi er flyttet i noget større og jeg mangler derfor MEGET julepynt, så kom frit frem med jeres yndlingsjulepynt !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

JacobsMoar

Ooooop

Anmeld

28. november 2011

HopinWishin

Jaeh altså jeg er til det helt traditionelle!!

Rød, Guld og Grønt... og mine nisser er keramik nisser.. Jeg er total gammeldags der :=

Anmeld

28. november 2011

Dianaaa

jeg er helt vild med de store glaskugler med lys i , ellers så rødt, rødt og ja...  RØDT hehe  

Anmeld

28. november 2011

Malthesmoar

Min er romantisk nordisk stil ala Vintagekompagniet.dk

Anmeld

28. november 2011

Lise

Vores julestil er nærmest ikke-eksisterende.

Her i huset har vi en juledekoration udført af manden, bestående af ler, kalenderlys og gran Og så har vi en kæde med 200 diolys, der er hængt i loftet i stuen - det er fakkertalt ret hyggeligt. Det er det Vi ejer simpelthen ikke julepynt. Vi overvejer at få et juletræ når vi kommer tættere på julen.

Vi har dog også to julesokker med broderet nissemand og drengenes navne, så nissen har et sted at lægge gaverne når han kommer om natten.

Og i en af de første gaver er der et klip-selv pyntekit, så størstebarnet selv kan kreeere noget vi kan hænge op.

Anmeld

28. november 2011

TaAsJu

Vi køre den gammeldags stil, med nisser i alle afskygninger og masser af fyrfads nisser. vi har kravlenisser på vores billeder, pigerne har der julekalderne farmor har broderet til dem. Uden for har vi lys til den store guldmedalje

Anmeld

28. november 2011

Maja_4000

Vores (min ) er sølv og rød ! Jeg er IKKE til guld .. Så vi ejer ikke noget julepynt med guld på :b

Så er jeg vild med de små glaskugler og små flettede stjerner (laver dem af gavebånd )

Og så har vi en masse lyskæder og lysestager overalt (dog lidt mindre i år , da Caroline piller i alt :b)

Anmeld

30. november 2011

Munder

Nisser nisser nisser. Det er hvad der fylder hjemmet i julemåneden.

Her et lille udsnit

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. november 2011

henh01

Jeg har netop købt de fedeste julesokker - KÆMPE store med et ansigt af selveste julemanden på og en klokke så man kan høre når han i al hemmelighed kommer med gaver

Ellers har vi en masse nisser (min mor strikker nisser) et reb med kravlende strikkede nisser. En masse andre nisser og lidt flere nisser

så har vi nogle store julekugler til loftet og ellers en masse hygge.

Vi pynter op i morgen, men jeg vil med glæde spamme Jer med billeder bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.