Jeg har prøvet noget, der føltes lidt på samme måde! Grunden blev aldrig fundet!
Jeg havde ingen feber eller andre tegn på sygdom, bare forfærdeligt ondt i enten højre eller venstre side. 2 af gangene hvor det var højre side, kom jeg på sygehuset og blev observeret for blindtarmsbetændelse, men det var det ikke. Jeg har også fået penicilinkure mod blærebetændelse for det, men det hjalp ikke.
Det gik over alle gangene (5-6 stykker) ligeså hurtigt som det var startet. Da det kom 2. gang skrev jeg ned hvor det gjorde ondt, hvornår i cyklus jeg var, min temperatur og sådan noget. 3 gange tog jeg til læge, og der var mistanke om blærebetændelse, blindtarmsbetændelse, underlivsbetændelse og ægløsningssmerter. Men ingen af delene var det.
Så jeg fik at vide at jeg nok skulle regne med det var helt ufarlige vandcyster på æggestokkene. De kan briste under ægløsning, men også bare "lige pludselig"..
Hvis det sker igen, skal jeg henvende mig til egen læge som vil vurdere om en kikkertoperation er værd at forsøge...
Måske har du det slet ikek som jeg har beskrevet, men i tilfælde af du har, ville jeg bare dele min historie!
Har du talt med din læge?
Anmeld