Så men dog det samme!!! Var på sygehuset idag for at få en dato for igangsættelse - havde forstået på den forrige læge at jeg IKKE måtte gå over termin pga. barnets vægt og mit ar fra kejsersnittet fra sidste gang. Jeg har termin på fredag. Men tror i IKKE at den spade til læge, som jeg snakker med idag, siger at jeg godt må gå over tid. De så ingen fare og barnet havde det fint.
Nu er det bare sådan at jeg render rundt med halsbetændelse, hoste, feber, virkelig meget vand i fødderne (kan dårlig gå), rygproblemer i forvejen og bækkenløsning. Siger ikke, jeg har det værre end andre gravide, men den forrige læge havde sat mine forhåbninger så meget op til at jeg blev sat i gang, at jeg bare tudede hele vejen hjem igen fra sygehuset

Gå hjem og dyrk en masse sex, sæd har et hormon i sig som giver veer! Yearhhh right!! Mig dyrke sex? Fede mig med kæmpe dunk, mega monster fødder, dobbelthage og hår over alt fordi man ikke kan nå med skraberen???!!! Mig dyrke sex!!???
Er bare så gal! Går jeg ikke selv igang, må jeg gå 10 dage over tid lige som alle andre.
Sku´ være blevet i min seng i morges!!
Anmeld