Lorte læger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. november 2011

Isabeau

Så men dog det samme!!! Var på sygehuset idag for at få en dato for igangsættelse - havde forstået på den forrige læge at jeg IKKE måtte gå over termin pga. barnets vægt og mit ar fra kejsersnittet fra sidste gang. Jeg har termin på fredag. Men tror i IKKE at den spade til læge, som jeg snakker med idag, siger at jeg godt må gå over tid. De så ingen fare og barnet havde det fint.

Nu er det bare sådan at jeg render rundt med halsbetændelse, hoste, feber, virkelig meget vand i fødderne (kan dårlig gå), rygproblemer i forvejen og bækkenløsning. Siger ikke, jeg har det værre end andre gravide, men den forrige læge havde sat mine forhåbninger så meget op til at jeg blev sat i gang, at jeg bare tudede hele vejen hjem igen fra sygehuset  

Gå hjem og dyrk en masse sex, sæd har et hormon i sig som giver veer! Yearhhh right!! Mig dyrke sex? Fede mig med kæmpe dunk, mega monster fødder, dobbelthage og hår over alt fordi man ikke kan nå med skraberen???!!! Mig dyrke sex!!???

Er bare så gal! Går jeg ikke selv igang, må jeg gå 10 dage over tid lige som alle andre.

Sku´ være blevet i min seng i morges!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

M&N

Isabeau skriver:

Så men dog det samme!!! Var på sygehuset idag for at få en dato for igangsættelse - havde forstået på den forrige læge at jeg IKKE måtte gå over termin pga. barnets vægt og mit ar fra kejsersnittet fra sidste gang. Jeg har termin på fredag. Men tror i IKKE at den spade til læge, som jeg snakker med idag, siger at jeg godt må gå over tid. De så ingen fare og barnet havde det fint.

Nu er det bare sådan at jeg render rundt med halsbetændelse, hoste, feber, virkelig meget vand i fødderne (kan dårlig gå), rygproblemer i forvejen og bækkenløsning. Siger ikke, jeg har det værre end andre gravide, men den forrige læge havde sat mine forhåbninger så meget op til at jeg blev sat i gang, at jeg bare tudede hele vejen hjem igen fra sygehuset  

Gå hjem og dyrk en masse sex, sæd har et hormon i sig som giver veer! Yearhhh right!! Mig dyrke sex? Fede mig med kæmpe dunk, mega monster fødder, dobbelthage og hår over alt fordi man ikke kan nå med skraberen???!!! Mig dyrke sex!!???

Er bare så gal! Går jeg ikke selv igang, må jeg gå 10 dage over tid lige som alle andre.

Ville ikke gå forbi uden at give et 

Anmeld

28. november 2011

Rockertand

Uh, det er ikke rart for dig - men på den anden side er det da betryggende at vide, at lægerne handler i barnets interesse og ikke på moderens utålmodighed. Du er stillet i udsigt, at du skulle føde før tid, og nu får du en anden besked, og det er selvfølgelig svært at forholde sig til, men du er nok nødt til at acceptere det og afvente, at fødslen går i gang af sig selv.

Pøjpøj med det.

Anmeld

28. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

28. november 2011

Maja_4000

Anmeld

28. november 2011

Carslund

Jeg havde det ret skidti min første graviditet og blev af den grund sat i gang til termin.

Jeg vil for alt i verden ikke sættes igang igen (står lidt om hvorfor under  Angsten er ved at melde sig) ..Håber virkelig at han kommer af sig selv.

Kan godt forstå at du er skuffet, men tænk så stor en overraskelse når han babyn så først melder ud at han/hun gerne vil ud og sige hej til sin mor... Håber at du kan dulme din skuffelse og glæde dig til den nærmeste fremtid alligevel... Tænk på at til jul, da er hun/han kommet!!!!

Anmeld

28. november 2011

l.kjoeller

Isabeau skriver:

JKAKAnggogodgodtefofosførsforståforståddeSå men dog det samme!!! Var på sygehuset idag for at få en dato for igangsættelse - havde forstået på den forrige læge at jeg IKKE måtte gå over termin pga. barnets vægt og mit ar fra kejsersnittet fra sidste gang. Jeg har termin på fredag. Men tror i IKKE at den spade til læge, som jeg snakker med idag, siger at jeg godt må gå over tid. De så ingen fare og barnet havde det fint.

KAn godt forstå du er ærgerlig

Anmeld

29. november 2011

Tulle28

Det må da have været en mandlig læge;-) Typisk mandekommentar! Stakkels dig, håber snart der sker noget!Kram Tulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.