befrugtet eller bare min krop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. november 2011

Anonym trådstarter

jeg passer måske ikke helt under dette emne her, Men måske gør jeg alligevel. Jeg fødte for 4 mdr siden ( ikke naturligt ) men fik planlagt kejsersnit. Jeg fik lige efter en fast og sikker prævention, hvilket jeg skulle have ventet med for det har ikke forårsaget mig andet end pletblødninger hele vejen igen, og det er RIGTIG træls! Men heldigvis stoppede mine blødninger for et par dage siden - troed jeg! og så kommer der en helveds masse smerter - lidt agtig mens.. Og jeg tængte det kan bare IKKE være min menstruation for jeg har lige i et par dage gået uden at pletbløde og har enda set udlåd og balance i det, og tænker det kan vel være min ÆL da jeg da også blir mere våd i forbindelse med smerterne og sådan varede smerten i to dages tid. Og så stoppede det igen, Så her i morges startede det edermame igen og har bare så ondt, og får gået mig en tur og ja det hjalp.. når jeg har menstruation kommer smerten SAMME dag som blødningen og stopper dagen efter.. men de her smerter har stået på i to dage og 3 dag som så er idag har jeg blødt en smule.. ? jeg kan vel ikke ha været gået hen og blevet gravid ? hvis altså ikke blødningen tager til kan det måske ha noget med graviditet at gøre? men alligevel har jeg jo blødt i 4 mdr og elsket med min kæreste og der har jo sandsynligvis ikke været risiko for graviditet.. og i de fem dage jeg ikke har blødt kan jeg jo ikke allerede gå hen og være det nu?? vi har anvendt ÆL teste for at være sammen i sikre perioder og ingen af ÆL testerne har været positive ! så piger? hvordan tror i det her kan hænge sammen? hvis ikke min blødning blir til en blødning kan det jo næsten umuligt være graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Anonym trådstarter

?????????????????? ingen der kan rådgive eller svare  mig ???

Anmeld

28. november 2011

Rockertand

?????????????????? ingen der kan rådgive eller svare  mig ???

Det kan kun blive til gæt - du skal gå til din egen læge og blive undersøgt, men det er meget lidt sandsynligt, at der er tale om graviditet, når du har brugt prævention - derimod kan der være andre tilstande, som skal undersøges og evt. behandles.

Anmeld

28. november 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det kan kun blive til gæt - du skal gå til din egen læge og blive undersøgt, men det er meget lidt sandsynligt, at der er tale om graviditet, når du har brugt prævention - derimod kan der være andre tilstande, som skal undersøges og evt. behandles.

jeg har ikke været på prævention siden d. 25 oktober , men har alligvel blødt siden og havde 5 dages pause åbenbart..

Anmeld

28. november 2011

Rockertand

Anonym skriver:

jeg har ikke været på prævention siden d. 25 oktober , men har alligvel blødt siden og havde 5 dages pause åbenbart..

Okay, sådan læste jeg det ikke lige.

Jamen, hvis du ikke bruger prævention, så er der jo en risiko, sådan er det, men jeg synes stadig, at du skal blive undersøgt af en læge.

Anmeld

28. november 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Okay, sådan læste jeg det ikke lige.

Jamen, hvis du ikke bruger prævention, så er der jo en risiko, sådan er det, men jeg synes stadig, at du skal blive undersøgt af en læge.

ja det ved jeg.. Men hvor stor risiko ville du mene der lå i det jeg har skrevet? fra de pludselige smerter og så til ingen smerter..

ringer til lægen i morgen

Anmeld

28. november 2011

Rockertand

Anonym skriver:

ja det ved jeg.. Men hvor stor risiko ville du mene der lå i det jeg har skrevet? fra de pludselige smerter og så til ingen smerter..

ringer til lægen i morgen

Ingen idé - få lavet en gynækologisk undersøgelse, det kan være arvæv, hormonelt betinget, skøre slimhinder, irritationer, graviditet, det er bedst at spørge en læge.

Anmeld

28. november 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Ingen idé - få lavet en gynækologisk undersøgelse, det kan være arvæv, hormonelt betinget, skøre slimhinder, irritationer, graviditet, det er bedst at spørge en læge.

i do

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.