Går og bliver lidt små nervøs jo længere der går hvor min menstruation ude bliver. Var overbevist om at jeg var gravid, men efter mange, mange, mange graviditets tests med negativ, har jeg nu mistet håbet, og er efterhånden ved at være 7-8 dage over tid. Det begynder at gøre mig urolig, og jo længer tid der går, jo mere tænker jeg over at den ikke kommer, og om der er noget galt med mig.. Er virkelig ikke glad for at skulle ned til lægen, og prøver at trække det ud så lang tid som overhovedet muligt. Især fordi jeg er blevet ekstrem nedtrygt efter jeg tog den sidste negative test, og har ikke lysten til og orker ikke at skulle gå op til lægen, og få det samme afvide som jeg har fået afvide på de sidste mange tests..
Hvor langt må jeg gå over, og stadig få negative graviditetstests før jeg skal tvinge mig selv op, og blive undersøgt af lægen?
Bliver mere og mere angst for at den aldrig skulle komme. Har aldrig prøvet før at den udeblev mere end et halvt døgn når jeg var stoppet på p-piller, og havde også kun været på p-piller i 2 måneder før jeg stoppede på dem igen, så tvivler på at de har været inde og påvirke noget..
Havde min sidste menstruation d. 22 oktober
Anmeld