Hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. november 2011

mpr

Går og bliver lidt små nervøs jo længere der går hvor min menstruation ude bliver. Var overbevist om at jeg var gravid, men efter mange, mange, mange graviditets tests med negativ, har jeg nu mistet håbet, og er efterhånden ved at være 7-8 dage over tid. Det begynder at gøre mig urolig, og jo længer  tid der går, jo mere tænker jeg over at den ikke kommer, og om der er noget galt med mig.. Er virkelig ikke glad for at skulle ned til lægen, og prøver at trække det ud så lang tid som overhovedet muligt. Især fordi jeg er blevet ekstrem nedtrygt efter jeg tog den sidste negative test, og har ikke lysten til og orker ikke at skulle gå op til lægen, og få det samme afvide som jeg har fået afvide på de sidste mange tests.. 

Hvor langt må jeg gå over, og stadig få negative graviditetstests før jeg skal tvinge mig selv op, og blive undersøgt af lægen? 

Bliver mere og mere angst for at den aldrig skulle komme. Har aldrig prøvet før at den udeblev mere end et halvt døgn når jeg var stoppet på p-piller, og havde også kun været på p-piller i 2 måneder før jeg stoppede på dem igen, så tvivler på at de har været inde og påvirke noget..  Havde min sidste menstruation d. 22 oktober

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Nannberg

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan din menstruation, normalt er. Men ved fra mig selv, da jeg stoppede med p-piller at det blev MEGET uregelmæssigt. Den længste periode jeg har gået uden at få min mentruation er 1½ måned, tog også nogle tests, der alle viste negative. Valgte ikke at gå til lægen med det, det jeg var sikker på at det nok skulle komme. Hvilket det da også gjorde.
Nu er jeg ikke læge eller noget, men er ret sikker på at p-piller (hormoner) ret hurtigt går ind og påvirker kroppen. Og efter kun to måneder, har kroppen jo vænnet sig til det, så hvis jeg var dig, ville jeg bare give det tid
Men kan godt forstå at du ikke har lyst til at gå til lægen, hvis han blot fortælle at du ikke er gravid. Det er jo aldrig det svar man har lyst til at få.

Anmeld

28. november 2011

LilleLene

Chel1992 skriver:

Går og bliver lidt små nervøs jo længere der går hvor min menstruation ude bliver. Var overbevist om at jeg var gravid, men efter mange, mange, mange graviditets tests med negativ, har jeg nu mistet håbet, og er efterhånden ved at være 7-8 dage over tid. Det begynder at gøre mig urolig, og jo længer  tid der går, jo mere tænker jeg over at den ikke kommer, og om der er noget galt med mig.. Er virkelig ikke glad for at skulle ned til lægen, og prøver at trække det ud så lang tid som overhovedet muligt. Især fordi jeg er blevet ekstrem nedtrygt efter jeg tog den sidste negative test, og har ikke lysten til og orker ikke at skulle gå op til lægen, og få det samme afvide som jeg har fået afvide på de sidste mange tests.. 

Hvor langt må jeg gå over, og stadig få negative graviditetstests før jeg skal tvinge mig selv op, og blive undersøgt af lægen? 

Bliver mere og mere angst for at den aldrig skulle komme. Har aldrig prøvet før at den udeblev mere end et halvt døgn når jeg var stoppet på p-piller, og havde også kun været på p-piller i 2 måneder før jeg stoppede på dem igen, så tvivler på at de har været inde og påvirke noget..  Havde min sidste menstruation d. 22 oktober

7-8 dage er godt nok heller ikke lang tid, hvis du lige er hoppet på pillen og så bagefter af igen, det fucker jo kroppen helt vildt op

Hvis du er gået en måned over ville jeg nok søge læge (hvis testen stadig er negativ)

Anmeld

28. november 2011

mpr

LilleLene skriver:

7-8 dage er godt nok heller ikke lang tid, hvis du lige er hoppet på pillen og så bagefter af igen, det fucker jo kroppen helt vildt op

Hvis du er gået en måned over ville jeg nok søge læge (hvis testen stadig er negativ)

Hvor længe burde jeg kunne gå over tid og der så stadig ville være en minimal chance for at der var noget?

Anmeld

29. november 2011

LilleLene

Chel1992 skriver:

Hvor længe burde jeg kunne gå over tid og der så stadig ville være en minimal chance for at der var noget?

Altså som en anden skrev kan man nemt gå 1½ måned over når der har været lidt "kludder" med p-pillerne

men er du så nervøs ville jeg råde dig til at snakke med din læge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.