Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kirsti skriver: det gør du bare, der bør være noget i str nyfødt (;
det gør du bare, der bør være noget i str nyfødt (;
Jeg kan ikke se alle billeder, men har du noget som både piger og drenge kan bruge?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Valle81 skriver: Hey, jeg har sådan du start sæt fra photo pearls til salg, der er 4 plader og 15000 perler, en pap plade installations cd og så har jeg nogle poser hama perler linker om lidt til min annonce
Hey, jeg har sådan du start sæt fra photo pearls til salg, der er 4 plader og 15000 perler, en pap plade installations cd og så har jeg nogle poser hama perler linker om lidt til min annonce
jeg har startsættet men alt efter prisen kan det da nok have interesse (;
kirsti skriver: jeg har startsættet men alt efter prisen kan det da nok have interesse (;
samantha1986 skriver: Jeg kan ikke se alle billeder, men har du noget som både piger og drenge kan bruge?
så skulle billederne virke igen (: der er ikke noget unisex pt men ellers så vælger du bare en når du har født der passer i farven
Valle81 skriver: https://www.baby.dk/debat/149800pi1/diverse/photope arls-start-saet-saelges.aspxHvad vil vil du give?
https://www.baby.dk/debat/149800pi1/diverse/photope arls-start-saet-saelges.aspxHvad vil vil du give?
hm det ved jeg ikke det var jo mest for perlerne og der kan man få 2500stk for 35kr i panduro så det er ca 200kr men hvad havde du tænkt af pris?
kirsti skriver: LåKaLanJame hm det ved jeg ikke det var jo mest for perlerne og der kan man få 2500stk for 35kr i panduro så det er ca 200kr men hvad havde du tænkt af pris?
LåKaLanJame
Valle81 skriver: Hvad siger du til 230 inkl porto for hele molevitten
Hvad siger du til 230 inkl porto for hele molevitten
200inkl så er det en deal
kirsti skriver: 200inkl så er det en deal
Valle81 skriver: Ej holder ved 230, der er også næsten 5 pakker hama perler og det koster mellem 50 og 65 kroner at sende
Ej holder ved 230, der er også næsten 5 pakker hama perler og det koster mellem 50 og 65 kroner at sende
Oki deal... Du sender bare en pb. Du kan bare beholde cd'en hvis du selv kan bruge den for jeg har den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128