Min nye DP er en mand...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. marts 2008

Monica

Hej
De har ringet idag fra DP kontoret. De har en plads til Gustav hos et (ny startet) ægtepar... Hos manden...Per... Lis og Per hedder de... Hvad siger I? En mandlig DP?

Der er flere "Par" i vores kommune, tror at det bliver ok... Men skulle liiiiiige tænke...EN MAND??!!(?)

Men synes at det er kommet frygtelig tæt på... Stakkels Mig...(C)(C)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2008

Tynen

Det skal da nok blive underholdende!:D

Jeg var lidt fordømmende da jeg læste det første gang, men det er da noget pjat! :)

Min lillebror arbejder selv i en børnehave og ungerne er vilde med ham.

Men ja, ville selv lige holde en kunstpause midt i linierne mens jeg læste brevet :)

Trine - Der heller ikke glæder sig til D-DAY!!

Anmeld

3. marts 2008

ka li ja

nej vi har heldigvis lang tid til d dag.
men egetlig fedt det er en mand... de leger som regelpå en anden måde med børn. er sgu sikker på det bliver fedt.
og de ansætter ingen de ikke stoler på kan klarer jobbet.

så go for it

Anmeld

3. marts 2008

Rasmine

Det bliver da spændende.
Men SKULLE de lige hedde LIS & PER??? ;)

Som Tynen siger, så er ungerne VILDE med Peter.

Anmeld

3. marts 2008

ivfmarie

sjovt nok studser jeg ikke over en mandlig dp, mere over at de begge er dp'er... er der så 8 børn i huset? Vores gæstedp er en dobbeltdp, og Freja er helt oppe og køre og hyper på en træls måde når hun har været der - jeg tror der er for mange larmende unger på én gang? Men det kan jo være det er anderledes for Gusse (må jeg kalde ham det?) Han er jo en dreng - der skal være mere knald på 8D, og sikkert også bedre at han er vant til det fra starten - det har Freja jo ikke været - da hun startede var de kun to piger på 8 måneder (LUXUS!!). Marie - der glæder sig til Malte skal i dp(er jeg en underlig mor? (?))

Anmeld

3. marts 2008

Lise

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] Marie - der glæder sig til Malte skal i dp(er jeg en underlig mor? (?)) [/citat] Det håber jeg ikke du er, for så er jeg sgu os'. Jeg glæder, GLÆDER, glæder mig til 1. april når Simon skal i vugger'en - især nu hvor vi ved hvilken vs han skal i (vores 2. priori ud af 3). Skyndte mig at ringe dertil i morges (fik brevet om pladsen i fredags) for at aftale at vi kunne komme hen en tur inden start - så vi har en aftale der på mandag... Jubiii, nu er det snart det er snart... :D

Anmeld

4. marts 2008

Monica

Tak for jeres svar...:)

Ja, de kan godt være op til 8 børn... Så vit jeg ved så, starter Per op med kun Gusse (ja, Marie, det kalder vi ham også herhjemme) Så der er selvfølgelig de børn Lis hun har... Men har besluttet at gå ind i det med åbent sind... og håber på at det bare spiller max. Dem vi kender der har haft børn hos ægtepar, har været super glade for det...

Monica - som ææælsker den nye smiley(H)

P.s Jeg glæder mig også til han skal i DP, og til at komme på arb igen, men synes bare at det bliver SÅ svært at aflevere ham...(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.