hej - ny her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. november 2011

Oenskebaby

Hej piger.

Jeg er ny her på siden, og da jeg er gravid med termin i juli, melder jeg mig da også lige herinde

Jeg er 25, og har en skøn datter på 3 fra et tidligere forhold.
Min kæreste og jeg besluttede i oktober måned at vi gerne vil have et fællesbarn, men vi havde ikke forestillet os at den ville være der så hurtigt - men der blev vi gladeligt overraskede

Jeg er i dag 7+1 og har termin 15. Juli. Vi har bestilt tid til en tidlig scanning om en uge, hvor jeg vil være 8+1 - og det glæder vi os selvfølgelig til.

Da vi endnu ikke har fortalt nyheden til venner og familie, vil jeg gerne forblive anonym lidt endnu. Vi regner med at fortælle nyheden til jul

Jeg glæder mig til at følge jer allesammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

sarahjylland

Tillykke med det

Anmeld

29. november 2011

MissBee

Oenskebaby skriver:

Hej piger.

Jeg er ny her på siden, og da jeg er gravid med termin i juli, melder jeg mig da også lige herinde

Jeg er 25, og har en skøn datter på 3 fra et tidligere forhold.
Min kæreste og jeg besluttede i oktober måned at vi gerne vil have et fællesbarn, men vi havde ikke forestillet os at den ville være der så hurtigt - men der blev vi gladeligt overraskede

Jeg er i dag 7+1 og har termin 15. Juli. Vi har bestilt tid til en tidlig scanning om en uge, hvor jeg vil være 8+1 - og det glæder vi os selvfølgelig til.

Da vi endnu ikke har fortalt nyheden til venner og familie, vil jeg gerne forblive anonym lidt endnu. Vi regner med at fortælle nyheden til jul

Jeg glæder mig til at følge jer allesammen

tilykke med det

Anmeld

2. december 2011

babyone

Tillykke med det.

Er også ny i gruppen her, og holder mig også anonym indtil nyheden er fortalt.

Jeg bor på fyn med min forlovede, ikke langt fra odense. vi er begge 27 år og dette er vores første barn, som vi har forsøgt os med i nogle år.

Vi skal til første skanning om 1 uge, hvor jeg så er 8 uger henne.

Efter egne beregninger har jeg termin 20. juli.2012

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.