hvor meget har i tabt jer i graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.102 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. november 2011

LilleLene

Hej piger

Ja hvor meget har i tabt jer mens i var gravide, altså det er jo normalt at tabe sig lidt i starten

Jeg startede på 68,9 kg da jeg var 5+4

Nu vejer jeg 64,3 kg og er 12 +4

Og selvom jeg får akupunktur for kvalmen, og er begyndt at spise normalt igen, så taber jeg mig stadig :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Jonatansmor

LilleLene skriver:

Hej piger

Ja hvor meget har i tabt jer mens i var gravide, altså det er jo normalt at tabe sig lidt i starten

Og selvom jeg får akupunktur for kvalmen, og er begyndt at spise normalt igen, så taber jeg mig stadig :/

Jeg er ikke så sikker på du skal være nervøs. Din krop er ligenu igang med et projekt af de større og det kræver noget energi

Jeg tabte mig ikke, men med mine 169 cm og 50 kg er der vist heller ikke noget at tage af.

Men på min læges opfordring, begyndte jeg så småt at udfase alle "sunde alternativer" og erstatte dem med noget mere fed kost. Noget i retningen af:

Fra minimælk til letmælk. Fra riskiks til digestive. Fra plantemargerine til smør. Jeg tillod mig selv at nyde min tilværelse, fordi kroppen ligenu har brug for alt det ekstra den kan få. Uden at gå fuldstænigt amok - selvfølgeligt

Tips til kvalme er mariekiks. De hjalp mig helt vanvittigt da jeg endeligt fandt ud af hvorfor frisk luft og postevand gav mig den ledeste kvalme. De smager ikke fantastiske og efter din graviditet er du helt færdig med dem, men lige dér hjalp de mig så jeg kunne fungere osm et normalt væsen 

Anmeld

28. november 2011

K&S

LilleLene skriver:

Hej piger

Jeg havde kvalme i 4½ måned og havde derefter slet ikke lyst til søde sager (heller ikke min ellers elskede cola).

Jeg tabte i alt 10 kg. mens jeg var gravid - men JM var ikke bekymret, da baby voksede, som han skulle

Anmeld

28. november 2011

Chiip91

Jeg har tabt mig 6kg, 
Har ikke taget på endnu, og jeg er 21+0,
Men ja det er jo helt normalt  

Anmeld

28. november 2011

LilleLene

Det er jeg da glad for at høre

så jeg ikke er den eneste

Anmeld

28. november 2011

lycly

De første 3 måneder tabte jeg mig 5-7 kilo ca. Både fordi jeg havde rigtig meget kvalme og kastede op hver morgen, men også fordi jeg lå syg og var sengeliggende i en uge

Anmeld

28. november 2011

MIWULA

Jeg tabte mig ca 4-5 kg og jeg tog kun 5-6 kg på under hele min graviditet. Der blev også engang imellem holdt øje men alt var som det skulle være og lillemanden var fin vægt under det hele.

Anmeld

28. november 2011

Nille-pigen

jeg tror ikke du skal være så nervøs over at du taber dig under graviditeten. 

jeg selv startede med at tabe mig 5 kg indtil jeg var omkring 20 uger henne...

nu er jeg så 28+2 og er stadig minus 2,5 kg i forhold til da jeg påbegyndte graviditeten...

Anmeld

28. november 2011

samantha1986

Jeg er 13 uger henne og har tabt mig 8 kg. Var til scanning torsdag og baby har det fint, så det gør ikke mig noget at jeg taber mig. Er lidt overvægtig i forvejen. Og så længe baby får det den skal så er det i orden for mig.

Jeg led meget af kvalme i 6 uger, og har også lagt syg over flere gange Appetitten  er vendt tilbage men alligevel har jeg ikke sådan taget på.

Anmeld

28. november 2011

LilleLene

Tak for alle jeres dejlige svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.