LilleLene skriver:
Hej piger
Ja hvor meget har i tabt jer mens i var gravide, altså det er jo normalt at tabe sig lidt i starten
Jeg startede på 68,9 kg da jeg var 5+4
Nu vejer jeg 64,3 kg og er 12 +4
Og selvom jeg får akupunktur for kvalmen, og er begyndt at spise normalt igen, så taber jeg mig stadig :/
Jeg er ikke så sikker på du skal være nervøs. Din krop er ligenu igang med et projekt af de større og det kræver noget energi
Jeg tabte mig ikke, men med mine 169 cm og 50 kg er der vist heller ikke noget at tage af.
Men på min læges opfordring, begyndte jeg så småt at udfase alle "sunde alternativer" og erstatte dem med noget mere fed kost. Noget i retningen af:
Fra minimælk til letmælk. Fra riskiks til digestive. Fra plantemargerine til smør. Jeg tillod mig selv at nyde min tilværelse, fordi kroppen ligenu har brug for alt det ekstra den kan få. Uden at gå fuldstænigt amok - selvfølgeligt 
Tips til kvalme er mariekiks. De hjalp mig helt vanvittigt da jeg endeligt fandt ud af hvorfor frisk luft og postevand gav mig den ledeste kvalme. De smager ikke fantastiske og efter din graviditet er du helt færdig med dem, men lige dér hjalp de mig så jeg kunne fungere osm et normalt væsen
Anmeld