Jeg har født en...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2011

Frk-Lotusblomst

Stort tillykke med den lille pige.. Glæder mig til at høre hvad navn i beslutter jer for.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Carslund

EJ!!!!! Kæmpe tillykke. hvor er hun fin

Anmeld

28. november 2011

l.kjoeller

Hun er vidunderlig stort tillykke

Anmeld

28. november 2011

Hasselnødden

babyMark skriver:

pige  på 3050 gram og 51 cm. Hun kom til verden lørdag aften kl. 20.32 og er jordens skønneste lille væsen.

Den korte version af fødsel (FB kommer senere). Jeg fik lagt ballon op fredag eftermiddag og lørdag morgen ved 9 tiden fik jeg taget vandet. kl. 11.30 fik jeg lagt vedrop, da der ikke var nogen ændring siden kl. 9, sådan cmmæssigt. Kl. 14.45 fik jeg lavet endnu en status og der var jeg stadigvæk 3-4 cm åben  og fuldstændig mør efter konstante veer med 2-3 min interval. Havde prøvet bistik og lattergas. Så bad om en epidural og heldigvis kom lægen med det samme og så kunne jeg igen overskue situationen! ved 18 tiden var jeg endelig 5-6 cm åben! Jubii fremgang! Men tænkte at det kom til at tage hele natten med...men så skete der ting og sager og på 1 time og 20 min åbnede jeg mig de sidste 4-5 cm!!! Og fantastisk da jeg endelig måtte presse - 20 min senere var hun ude! Jeg havde hele tiden koblet en elektrode på hendes hoved og hun havde det bare godt hele vejen igennem og fik 10 point i apgar!

Så kom vi på barselsgangen og søndag morgen fik jeg så taget nogle blodprøver for at sikre mig at jeg stadig ikke havde nogen tegn på svangerskabsforgiftning (som jeg havde i svær grad i sidste graviditet). De var fine og vi fik herefter selv lov til at vælge om vi ville blive eller tage hjem. Vi tog hjem søndag eftermiddag. Lillepigen spiser løs, så amningen kører indtil videre uden problemer og hun skider og tisser det bedste hun har lært. Lige nu sover hun....men jeg har stadig ikke fået sovet så meget...er stadig overvældet over det hele og har svært ved at forstå at det hele bare er gået så nemt! Men mon ikke jeg snart falder lidt ned igen og kan få indhentet lidt søvn....

Nå...det blev da vist til en lidt længere version alligevel!

I skal ikke snydes for nogle billeder.....

Vi havde overvejet nogle navne, men synes ikke lige de passer på hende, så nu er vi i tænkeboks. indtil videre ligner hun mest en lille Nanna.

Hjertevarmt november-tillykke med din lille datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.