er nervøs!!! har møde imorgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. november 2011

Anonym trådstarter

jeg fylder 18 i næste måned.. Jeg er 31+1 idag, imorgen kommer min sygeplejske forbi til et møde? eller hvad man kan kalde det??..

Hvad tror i hun skal/vil snakke med mig om? er lidt nervøs nemlig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

jeg fylder 18 i næste måned.. Jeg er 31+1 idag, imorgen kommer min sygeplejske forbi til et møde? eller hvad man kan kalde det??..

Hvad tror i hun skal/vil snakke med mig om? er lidt nervøs nemlig..

ps. Det er første gang hun kommer..

Anmeld

28. november 2011

l.kjoeller

DEt er svært at sige. MEn tror bar man er ekstra omhyggelig med at give unge mødre den støtte de har brug for HVIS de har brug for den. HEld og lykke . DEt skal nok gå

Anmeld

28. november 2011

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

DEt er svært at sige. MEn tror bar man er ekstra omhyggelig med at give unge mødre den støtte de har brug for HVIS de har brug for den. HEld og lykke . DEt skal nok gå

Tak for det ...

Anmeld

28. november 2011

Moms

Hej du,

jeg synes ikke du skal være nervøs.

Tværtimod. Det er da dejligt for dig at få en snak med en "erfaren kvinde", der er der for at støtte og hjælpe dig.

Mon ikke bare hun skal se dig og lære dig lidt at kende, se hvordan du har fået indrettet dig i forhold til baby og om du nu er klar til det hele, give dig lidt fif, hvis hun kan se/høre, der er noget du ikke har tænkt på.

Held og lykke med resten

Moms

Anmeld

28. november 2011

Anonym trådstarter

Moms skriver:

Hej du,

jeg synes ikke du skal være nervøs.

Tværtimod. Det er da dejligt for dig at få en snak med en "erfaren kvinde", der er der for at støtte og hjælpe dig.

Mon ikke bare hun skal se dig og lære dig lidt at kende, se hvordan du har fået indrettet dig i forhold til baby og om du nu er klar til det hele, give dig lidt fif, hvis hun kan se/høre, der er noget du ikke har tænkt på.

Held og lykke med resten

Moms

tusind tak for svar

det gik godt

Anmeld

28. november 2011

Moms

Anonym skriver:

tusind tak for svar

det gik godt

Det var godt

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.