Anbefal en rejse paraplyklapvogn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. november 2011

Leneur

Må gerne være en der ikke koster en bondegård, da den vist kun skal bruges en enkelt gang og selvom min datter på det tidspunkt er 2 år og 9 mdr. må det gerne være en der kan lægges ned i ryggen, for hvis hun bliver træt når vi er ude om aftenen ville det være rart at kunne putte hende i den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

eliasogmor

hej vi købte en cybex, da vi skulle på ferie i sommers.. og den var perfekt..til det hele.. måske ikke lige sand.... jeg var meget urolig , da jeg helst ville have haft emmaljungaen med.. men den var faktisk rigtig god...

Anmeld

28. november 2011

malo

Leneur skriver:

Må gerne være en der ikke koster en bondegård, da den vist kun skal bruges en enkelt gang og selvom min datter på det tidspunkt er 2 år og 9 mdr. må det gerne være en der kan lægges ned i ryggen, for hvis hun bliver træt når vi er ude om aftenen ville det være rart at kunne putte hende i den.

Vi har selv en "Lord" tror jeg den hedder, købt i BabySam, den var fin nok, men fik bøjet stellet ved første flyvetur. Men jeg har nogle veninder der har lejet en (i BabySam tror jeg det var) bare for en uge, ryggen kunne lægges ned. Det er jo fint hvis man kun skal bruge den denne ene gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.