Kontanthjælp og barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.140 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. november 2011

Anonym trådstarter

hej kvinder.

jeg er ny herinde og ville ikke lige genkendes.

jeg har en datter fra den 15april, som er født . 34+3 ..

min barsel slutter her den 2febuar, og min datter skal så starte den 15januar. det har jeg det bare rigtig træls med, manden arbjeder ude på havet og havde sådan håbet at vores datter først sku lle starte når han kommer hjem, for at vi lige kan blive en familie igen efter 5mdr adskilles og så jeg har ham hjemme til støtte mig op ad igen,

hun er bagud med udvilkningen pt.

kan man evt få 1 eller 2mdr mere barsel ? .. er på KH ,, Please hjæælp..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Mira0911

Anonym skriver:

hej kvinder.

min barsel slutter her den 2febuar, og min datter skal så starte den 15januar. det har jeg det bare rigtig træls med, manden arbjeder ude på havet og havde sådan håbet at vores datter først sku lle starte når han kommer hjem, for at vi lige kan blive en familie igen efter 5mdr adskilles og så jeg har ham hjemme til støtte mig op ad igen,

Det er vidst for sent nu at forlænge den... og mener heller ikke når man er på KH at man kan forlænge sin barsel... 

Anmeld

27. november 2011

Anonym trådstarter

Det er vidst for sent nu at forlænge den... og mener heller ikke når man er på KH at man kan forlænge sin barsel... 

hvem skal jeg forhør mig ved?

jeg er under unddannelse, men det er KH der skal give mig barselspenge.

Anmeld

27. november 2011

Camillee

det ved jeg faktisk ikke helt, men ring til kommunen.
men de dage i var indlagt tæller ikke med,
vi var indlagt 17 dage og dem fik jeg længere, var det til at forstå? (:

Anmeld

27. november 2011

Mira0911

Anonym skriver:

hvem skal jeg forhør mig ved?

Kontanthjælps afdelingen på kommunen eller din rådgiver på jobcentret... 

Jeg fik brev i september måned kort efter min fødsel, mener faktisk der stod med fed skrift i brevet at jeg ikke kunne forlænge min barsel... 

Anmeld

27. november 2011

Toshiba

Anonym skriver:

hej kvinder.

du kan tage forældreorlov men det er ikke meget man får udbetalt... det tog jeg 6 måneder på kontanthjælp med min søn - men fik kun ca. 5000 udbetalt (det er 12 år siden)

Anmeld

27. november 2011

Anonym trådstarter

Camillee skriver:

det ved jeg faktisk ikke helt, men ring til kommunen.
men de dage i var indlagt tæller ikke med,
vi var indlagt 17 dage og dem fik jeg længere, var det til at forstå? (:

vi var i 15dage .. men problemet er, at manden kommer hjem den 28jan, - så datteren skal jo snarte før, for at nå og blive kørt ind inden jeg starter. (var det til at forstå) - kunne bare være lidt dejligt, hvis man fik lidt støtte og forståelse.

Anmeld

27. november 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

du kan tage forældreorlov men det er ikke meget man får udbetalt... det tog jeg 6 måneder på kontanthjælp med min søn - men fik kun ca. 5000 udbetalt (det er 12 år siden)

hvem skal jeg snakke med det om ? - det er bare et par mdr, jeg godt ku tænke mig og forlænge den.

Anmeld

27. november 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Kontanthjælps afdelingen på kommunen eller din rådgiver på jobcentret... 

Jeg fik brev i september måned kort efter min fødsel, mener faktisk der stod med fed skrift i brevet at jeg ikke kunne forlænge min barsel... 

mit brev har jeg mistet.

Anmeld

27. november 2011

Toshiba

Anonym skriver:

hvem skal jeg snakke med det om ? - det er bare et par mdr, jeg godt ku tænke mig og forlænge den.

slog det lige op - og kunne se det kan man vist ikke mere så har du ikke de vilde af muligheder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.