Vintersko til de små

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. november 2011

Pinkrose

Ja altså er lidt i tvivl om man burde købe vintersko til de små

Sophia er 9 mdr nu og øver sig stadig i at kravle og jeg har så købt sådan nogle overtræks sutsko til når vi ude men hvad har i valgt at

Gøre ? 

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

AnneBJ

Ingen sko her, før han går

Anmeld

27. november 2011

Marco2

Vi har også bare de der overtræksfutter. For hun går ikke og før hun gør det, får hun ikke sko. 

Men når hun engang gør får hun sandsynligvis Angulus sko/støvler.

Anmeld

27. november 2011

piadas

Heller ingen sko her - jeg ved jo ikke, hvilken størrelse, hun bruger, når hun begynder at gå.......så vi holder os til overtræksfutterne indtil videre...

Anmeld

28. november 2011

CA

Heller ingen sko her! Kun overtræksfutter. Men jeg overvejer, om vi snart skulle have nogle, da han går ved ting og det er lidt bøvlet med den bløde og glatte bund. Men jeg havde helt klart ikke købt sko, hvis han kun var ved at lære at kravle.

Anmeld

28. november 2011

Mettemus

Vi har prewalker-sko til indendørsbrug, men uden for nøjes vi med overtræksfutterne så længe han ikke går rigtigt.

Anmeld

28. november 2011

DK

Jeg har købt vinterstøvler i H&M. De er lækre og bøjelige i bunden, de er varme, nemme at få på, flotte og de kostede kun 129 kr. De er sådan en timberland kopi

Så kan jeg købe et par dyre gode ecco eller lign. når han rigtigt begynder at gå/skal gå på jorden.

Pt er det jo mest som sko til at sidde i i klapvognen eller lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.