Var lige forbi fødegangen i går aftes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. november 2011

GitteC78

Hej.

Jeg var lige forbi fødegangen i går aftes. Fredag eftermiddag begyndte jeg at få smerter under maven og i højre side. Jeg kunne næsten ikke gå, da det gjorde ondt. Natten til lørdag vågnede jeg hele tiden, da smerter var slemme... Da smerterne stadig ikke var forsvundet sidst på eftermiddagen i går ringede jeg til fødegangen  i Herning, som lige ville tjekke mig.

Da jeg kom derind tog de en urin prøve, der var lidt blod i, de troede at det måske var en blærebetændelse. Derefter mærkede Jm min mave. De tog en blodprøve, som viste en form for virus. En læge kom ind for at mærke og scanne maven. Alt så fint ud og den lille havde det fint. Lægen spurgte om vi kendte kønnet, hvilket vi sagde nej til, da den lille ikke ville afsløre noget. Så hun sagde at hun så ville kigge efter kønnet.

Men heller ikke denne gang fik vi kønnet af vide, den lille havde benene samlet og puttede sig sammen

Efter 3½ time til kontrol blev vi sendt hjem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Bullerfnis

Øv, sikke da en forskrækkelse for jer! Hvad var konklusionen på smerterne så? En virus? Det kan vel næppe være en virus i livmoderen

Jeg håber du har det bedre nu 

Anmeld

29. november 2011

GitteC78

Bullerfnis skriver:

Øv, sikke da en forskrækkelse for jer! Hvad var konklusionen på smerterne så? En virus? Det kan vel næppe være en virus i livmoderen

Jeg håber du har det bedre nu 

Ja det har været en grim oplevelse, især at have smerter i maven, men dejligt at vide at der ikke var noget galt med den lille...

Tror ikke rigtigt de vidste hvorfor jeg havde smerter i maven, så derfor var det nemmere at sige, at det var en virus.

Jeg har siden da haft feber og hovedpine, så det har ikke været sjovt.

Anmeld

29. november 2011

Bullerfnis

Det lyder som en klassisk influenza, uden jeg dog skal gøre mig klog på det...

Men ja, bare bebserne har det godt, så må vi mødre jo holde ud og tage det sure med det søde. Rigtig god bedring

Anmeld

29. november 2011

MisMille

GitteC78 skriver:

Hej.

Jeg var lige forbi fødegangen i går aftes. Fredag eftermiddag begyndte jeg at få smerter under maven og i højre side. Jeg kunne næsten ikke gå, da det gjorde ondt. Natten til lørdag vågnede jeg hele tiden, da smerter var slemme... Da smerterne stadig ikke var forsvundet sidst på eftermiddagen i går ringede jeg til fødegangen  i Herning, som lige ville tjekke mig.

Da jeg kom derind tog de en urin prøve, der var lidt blod i, de troede at det måske var en blærebetændelse. Derefter mærkede Jm min mave. De tog en blodprøve, som viste en form for virus. En læge kom ind for at mærke og scanne maven. Alt så fint ud og den lille havde det fint. Lægen spurgte om vi kendte kønnet, hvilket vi sagde nej til, da den lille ikke ville afsløre noget. Så hun sagde at hun så ville kigge efter kønnet.

Men heller ikke denne gang fik vi kønnet af vide, den lille havde benene samlet og puttede sig sammen

Efter 3½ time til kontrol blev vi sendt hjem.

Øv en oplevelse 

God baby har det godt og håber du har fået det bedre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.