sove på maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.728 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. marts 2008

stinna87

Har et lille problem...
Vores søn Leslie, vil helst kun sove på maven, hvilket jo ikke i sig selv er det store problem... Sundhedsplejsken har sagt det er okay, så længe han selv kan vende sig og vi holder øje med ham, og det gør vi jo selvfølgelig!!! Problemet er så derimod, at det er jo rigtig skidt for nakken at ligge på maven og sove... :( Og hvad gør man så lige??? Kenneth hans far kunne ikke få ham til at sove til middag i dag, (mens jeg var på arbejde) før han lagde ham om på maven, på trods af drengen var mega træt langt tid før Kenneth kom til at tænke på at det kunne være fordi han skulle om på maven. Nogle gode råd????

Mvh. Kristina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2008

Cacaoko

Hejsa.
Uhh den er sværd - men kunne han måske falde i søvn på maven og når han så havde sovet 20 minnutters tid, vender i ham om på ryggen? Jeg ved det ikke men det var måske værd at prøve....Held og lykke med det :)

Anmeld

3. marts 2008

stinna87

Cacaoko skriver:

Hejsa.
Uhh den er sværd - men kunne han måske falde i søvn på maven og når han så havde sovet 20 minnutters tid, vender i ham om på ryggen? Jeg ved det ikke men det var måske værd at prøve....Held og lykke med det :)

duer ikke så vågner han...

Anmeld

3. marts 2008

Pia.

tror desværre ikke der er så meget at gøre... hvis han selv vender sig der om... men prøv evt. at sørge for at hans hovede vender forskelligt for hver gang i lægger ham....

Men det er svært... når først de små pus har fået den idé...

Knus Pia.

Anmeld

3. marts 2008

stinna87

okay... må prøve at se om jeg kan huske hvilken side han ligger til fra gang til gang... :$ Men tak for jeres svar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.