øv øv øv....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. november 2011

Kris89

som overskriften lyder - ØV

Jeg er gået i total bryllupsmode... Tænker på hvor dejlige billeder vi kunne få taget i snevejr, hvor det skal holdes, gæstelisten er lavet..

øv øv øv... manden har ikke været på knæ endnu... Jeg tror (håber) at ringen snarligt finder vej til min finger (vi snakker en del om det), men den skal jo altså lige finde vej inden planlægningen kan begynde...

øv jeg sys det er træls...

samtiig kunne vi have haft ønskebarnet i hånden om et par måneder hvis eller den havde valgt at blive derinde...

lige et øvindlæg herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

henh01

jeg ville også rigtig gerne giftes, men ej heller har jeg en ring.. hahaha

Økonomien er heller ikke til det her endnu, vi skal flytte og det kommer til at koster rigtig mange penge. Men mon ikke det sker for os begge snart?

Anmeld

27. november 2011

Kris89

henh01 skriver:

jeg ville også rigtig gerne giftes, men ej heller har jeg en ring.. hahaha

Økonomien er heller ikke til det her endnu, vi skal flytte og det kommer til at koster rigtig mange penge. Men mon ikke det sker for os begge snart?

jeg har lige fået job igen så økonomien ER TIL DET. eller bliver det i hvert fald har sindsygt overvejet "hvad bruden ikke ved".

manden har ikke travlt - jeg kan sagtens følge ham, men ihhhh.... han er min prins, jeg ville så gerne giftes, og når nu ikke det skulle blive til baby til januar ville jeg bare sååå gerne giftes inden jeg får mave på, hvis det skulle lykkedes igen at blive gravid...

åhh.. håber sådan der snart sker noget, at manden tager sig sammen nu det snart er jul.

han har sagt han sys det var dyrt, for han havde været ved at kigge reklamer for ringe, så måske?? har også sagt til ham at den ring jeg vil ha kun koster 1500 (titanium fordi jeg arbejder i landbruget)

ihh. der er længe til jul og er såååå bange for at blive skuffet

vi må kryds for os begge

Anmeld

27. november 2011

Malthesmoar

Kris89 skriver:

som overskriften lyder - ØV

Jeg er gået i total bryllupsmode... Tænker på hvor dejlige billeder vi kunne få taget i snevejr, hvor det skal holdes, gæstelisten er lavet..

øv øv øv... manden har ikke været på knæ endnu... Jeg tror (håber) at ringen snarligt finder vej til min finger (vi snakker en del om det), men den skal jo altså lige finde vej inden planlægningen kan begynde...

øv jeg sys det er træls...

samtiig kunne vi have haft ønskebarnet i hånden om et par måneder hvis eller den havde valgt at blive derinde...

lige et øvindlæg herfra...

Æv æv

Kommer når du mindst venter det

Anmeld

27. november 2011

Kris89

Malthesmoar skriver:

Æv æv

Kommer når du mindst venter det

Tak

jeg håber virkelig... tror bare ikke manden rigtig gider det tur der er ved at holde det. han siger tit at det ville være lettere bare at gå på rådhuset...

men når jeg spørg ham om hvornår siger han at det ved han jo ikke, for han ved jo ikke hvornår præsten kan..

måske han faktisk overvejer

Anmeld

27. november 2011

foto på lærred

Er ked af at høre om jeres tab. Jeg håber du får dit julegaveønske opfyldt, ellers er det ikke andet for end selv at spørge- måske nytårsaften

¨Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Julegaver

Anmeld

28. november 2011

Kris89

foto på lærred skriver:

Er ked af at høre om jeres tab. Jeg håber du får dit julegaveønske opfyldt, ellers er det ikke andet for end selv at spørge- måske nytårsaften

¨Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Julegaver

Tusind tak

ja ellers må jeg jo selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.