Jeg fik efter en debat herinde en idé til en funktion der kunne være super fed at få.... jeg ved ikke lige om det kan lade sig gøre, men ville da lufte den for jer, da jeg selv synes det kunne være en god funktion!
Når en bruger har oprettet en debat anonymt eller skrevet anonymt i en tråd. Kunne man så ikke lave en knap oppe ved siden af "Anmeld indlæg" og "Citer indlæg", hvor man kunne skrive en besked til personen bag den anonyme tråd eller anonyme indlæg i tråden.
Det jeg tænker er at man så kan skrive til personen, dog stadig uden at vide hvem han/hun er (og det skulle selvfølgelig stadig IKKE afsløres ved en evt. besked). Og så får den anonyme brevet i sin indbakke ligesom et ganske almindeligt brev herinde, hvor der står hvem brevet er fra (for afsenderen er jo ikke anonym, kun modtageren selv). Og så kan den anonyme person så vælge at svare brevet men stadig som anonym.... identiteten af den anonyme skulle i det jeg tænker aldrig afsløres, for det er slet ikke det det handler om (med mindre den anonyme selv skriver hvem han/hun er selvfølgelig - ligesom man altid kan vælge at gøre). Det handler mere om at der tit er nogle som gerne vil hjælpe, men uden at skrive om det i tråden til "gud og hver mand", fx hvis det er nogle ubehagelige oplevelser det handler om, eller meget personlige ting eller noget, men hvor personen ligesom gerne vil dele sine erfaringer/oplevelser med ts eller den anonyme i et indlæg, men uden at dele det med alle andre også.
Har tænkt over det flere gange, og synes det kunne være en super fed funktion! For jeg tror nogle gange at folk ikke får svar på de meget personlige/følsomme emner, hvis ikke de er plusmedlemmer og har oprettet tråden så alle kan skrive anonymt i den, på den her måde tror jeg virkelig folk kunne få mange flere svar på nogle af de ting - og det er nok ofte de spørgsmål som virkelig er vigtige at få svar på, tænker jeg...
Ved ikke om det er til at forstå hvad jeg mener, eller om det blev for rodet... det er lige med at få det fra hovedet og ned på "papir" 
Anmeld