Snarlig fødsel(?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. november 2011

Henriette Aaby

Jeg er i dag 37+0. I de sidste to dage har jeg haft lysbrunlig (ingen blod) udfløj. Det virker ikke til at være urin. Kan det være slimproppen?

I min sidste graviditet så jeg aldrig slimproppen eller tegnblødning (blev sat igang 41+5), så føler mig ret "ny" i det her.

Jeg har også haft UTROLIG mange plukveer i dag...

Håber der er nogen der ved noget om slimpropper???

Mange hilsner

Henriette det ligner en flodhest efterhånden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Filippa & Liva

Det er svært at sige om det er slimproppen eller ej, hvis det "bare" er ganske almindelig udflåd som er lidt lysebrunt vil jeg måske umiddelbart ikke tro at det er slimproppen som er røget, her var jeg ikke i tvivl og min slimprop røg over flere gange ... Det var en ordentlig stor, ja, slimklat som lå i mine trusser og det var blandet med en smule blod. (sorry beskrivelsen. )

Anmeld

27. november 2011

Henriette Aaby

BigBabyWish skriver:

Det er svært at sige om det er slimproppen eller ej, hvis det "bare" er ganske almindelig udflåd som er lidt lysebrunt vil jeg måske umiddelbart ikke tro at det er slimproppen som er røget, her var jeg ikke i tvivl og min slimprop røg over flere gange ... Det var en ordentlig stor, ja, slimklat som lå i mine trusser og det var blandet med en smule blod. (sorry beskrivelsen. )

Tak for dit svar

Og en god beskrivelse kan man bruge til noget Så detaljer tak

Hmmm så har jeg nok bare øget udflåd.

Anmeld

27. november 2011

Moms

Henriette Aaby skriver:

Tak for dit svar

Og en god beskrivelse kan man bruge til noget Så detaljer tak

Hmmm så har jeg nok bare øget udflåd.

Jeg tror også du bare har lidt mere flåd end vanligt.

Det med at det er brunt er altså højst sandsynligt pga. blod. Det bliver jo brunt, når det bliver "gammelt".

Jeg er i uge 38 og har dage, hvor jeg har helt klart slim. Jeg har ellers ikke haft noget som helst udflåd under graviditeten. Jeg synes ikke, man kan kalde det en slimprop.

Nogen opdager jo slet ikke at de mister slimproppen.

Jeg tror tegnblødning altid er frisk blod - men korriger mig bare, hvis nogen ved bedre.

Det mest spændende i denne tid, er jo HVORNÅR. Og så at man kan gå og opdage de her helt små forandringer.

Jeg har altså lidt ømme bryster, lidt klart flåd - nogle dage, og så denne ulidelige søvnløshed. Godt man har barsel - jeg ville ikke kunne gennemføre en arbejdsdag med den smule søvn jeg får om natten.

Bare dit flåd ikke lugter rigtig grimt (som af pus og materie - sorry), så tror jeg det er helt normalt.

Moms

Anmeld

28. november 2011

Carslund

Lidt bruligt udflod/ pletblødning er helt naturlig i slutningen af graviditeten, da livmoderhalsen pga de tiltagende plukveer forkortes og små blodkar i denne forbindelse kan briste. Det er ikke alle der oplever det, men umiddelbart skal du tage det som et godt tegn tror jeg. Det betyder efter hvad jeg "ved" at man er ved at modned til fødsel.

pøj pøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.