Graviditets symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. november 2011

LSM

Hej i skønne damer

Jeg testede positiv i torsdags, skulle have haft min mens i mandags, så er ca 4+6 henne
Men synes ikke rigtig jeg har nogle symptomer, har lidt ømme brystvorter (kun meget lidt), og har haft det ca en uge nu, men de er ikke blevet mere ømme.
Jeg mærker ingenting ellers og er lidt nysgerrig på hvornår i fik symptomer og hvilke?

Mærker ikke rigtig jeg er gravid og har lidt svært ved at forstå det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Mor til Mike

LSM skriver:

Hej i skønne damer

Jeg testede positiv i torsdags, skulle have haft min mens i mandags, så er ca 4+6 henne
Men synes ikke rigtig jeg har nogle symptomer, har lidt ømme brystvorter (kun meget lidt), og har haft det ca en uge nu, men de er ikke blevet mere ømme.
Jeg mærker ingenting ellers og er lidt nysgerrig på hvornår i fik symptomer og hvilke?

Mærkede overhovedet ikke at jeg var gravid udover en smule træthed, og der kom egentlig aldrig nogle symptomer udover at min ryg gik amok over vægten på maven senere i graviditeten

Anmeld

27. november 2011

camillakrath

LSM skriver:

Hej i skønne damer

Jeg mærkede det først 5+, havde rigtig meget murren i maven.

Men først 8+ kom der rigtig gang i det, og så havde jeg det bare forfærdeligt

Anmeld

27. november 2011

LSM

Oki synes bare ofte folk meget hurtigt får meget ømme bryster.
Har måske også lidt murren i underlivet men det er ikke meget

Håber jeg slipper for kvalme og andre trælse graviditets symptomer

Anmeld

27. november 2011

babymus77

Først tillykke;-) Jeg ved ikk helt hvor langt jeg er endten 5 eller 9:-) har ømme bryster, haft længe!!! Murren i underlivet... Og kvalmen melder sig for alvor;-) weee det er fantastisk;-))

Anmeld

27. november 2011

LSM

babymus77 skriver:

Først tillykke;-) Jeg ved ikk helt hvor langt jeg er endten 5 eller 9:-) har ømme bryster, haft længe!!! Murren i underlivet... Og kvalmen melder sig for alvor;-) weee det er fantastisk;-))

Også stort tillykke til dig, hvorfor er der tvivl om du er 5
Eller 9 uger henne ? :-)
Ja det er såå fantastisk, nu glæder jeg bare bare til
At nå forbi uge 12 så risikoen for abort falder og så glæder
Til at maven rigtig begynder at vokse :-D

Anmeld

27. november 2011

babymus77

LSM skriver:

Også stort tillykke til dig, hvorfor er der tvivl om du er 5
Eller 9 uger henne ? :-)
Ja det er såå fantastisk, nu glæder jeg bare bare til
At nå forbi uge 12 så risikoen for abort falder og så glæder
Til at maven rigtig begynder at vokse :-D

Ja sådan har jeg det også!!! Bliv derinde kære bebs;-)) Sidst jeg havde mens, der havde jeg det kun 1,5-2 dage!!! Så for en sikkerhedsskyld;-)) Jeg er sku også så nervøs for den ikk bliver der , men self gør den det;-)))

Anmeld

27. november 2011

LSM

babymus77 skriver:

Ja sådan har jeg det også!!! Bliv derinde kære bebs;-)) Sidst jeg havde mens, der havde jeg det kun 1,5-2 dage!!! Så for en sikkerhedsskyld;-)) Jeg er sku også så nervøs for den ikk bliver der , men self gør den det;-)))

Selvfølgelig bliver vores babser derinde :-D skal du så til en kontrol scanning så det kan slåes fast hvor langt du er henne? :-)

Anmeld

27. november 2011

babymus77

LSM skriver:

Selvfølgelig bliver vores babser derinde :-D skal du så til en kontrol scanning så det kan slåes fast hvor langt du er henne? :-)

Ja lægen har sendt mig til terminsscanning, da det lige præcis påvirker nakkefold scanning og tidsrum hvis jeg sku være 4 uger længere;-) men mon dog:-)) endelig er det lykkedes os:-) wuhhuuuu;-)))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.