Barnevogn og tremmeseng :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. november 2011

grøn · ært

I dag  kom vores gode ven med en Emmaljungabarnevogn plus tilbehør som sele, voksipose, regnslag, fluenet, ny madres .... og en tremmeseng med sengerend og helt ny madres til :-D    Og vi skulle kun af med 1000,-. Hvor er det bare fedt!! :-D Barnevognen har sådan en fin mørkebrun farve. 

iih, først mærker jeg liv i nat og nu har vi barnevogn og tremmeseng. Hvor bliver det bare mere og mere virkeligt, at vi skal være forældre og have baby til maj <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

NNL

Eeeeej hvor er det bare lækkert for jer Det må da være noget så skønt at få det hele for nærmest ingen penge! Det kan jo hurtigt blive en dyr fornøjelse...

Vi var oppe på min svigerfars loft i går for at se på den tremmeseng han havde som lille, den var nu faktisk rigtig sød, men desværre ikke ret høj. Så snart barnet selv kan rejse sig, skal vi have ny under alle omstændigheder, så jeg tror bare vi starter ud med en ny

Anmeld

28. november 2011

grøn · ært

Ja, det kan nemlig meget hurtig blive aaalt for mange penge Så vi er også bare lykkelige over, at vi fik alt det for nærmest ingenting. Vi har nogle sparepenge som vi skal bruge til januarudsalget - og eftersom vi nu også fik seng i går, så er der bare så mange flere til puslebord og alt det andet :-D Virkelig dejligt!

Hehe - sødt, men ikke smart med sengen :-P Vi har fået den vugge min søster og jeg lå i som små. Det er sjovt når sådan nogle ting kan gå lidt i "arv", synes jeg :-)  Den tremmeseng vi har fået kan heldigvis stilles i tre forskellige højder. Herligt! Kan godt forstå du ligeså godt vil ud og have en ny med det samme :-) Eller, måske en ny brugt.

Anmeld

28. november 2011

NNL

Nemlig, det kunne være så fint at bruge noget af det man selv eller kæresten har brugt, men det bliver ikke lige sengen... Det er for upraktisk at skulle have den ned og sat i stand for kun at bruge den i et par mdr, når vi så skal ud og købe en anyway... Men vi har fundet en super fin gyngehest som Baby skal have 

Vi har et stort skrivebord stående på det værelse som bliver børneværelse. Det har min kæreste fået til opgave at bygge en forhøjning med puslebord til, så vi kan bruge det til noget derinde indtil vores tilbygning til huset er færdigt Han er tømrer, så det er jo en smal sag for ham Resten skal vi købe, men vi ser hvad Ikea har eller hvad man kan finde brugt. Vil fx hellere bruge penge på en god madras som har 'betydning' for barnet, hvis du forstår?

Anmeld

28. november 2011

grøn · ært

Ja, det er sgu lidt for upraktisk. Og det skal jo gøres i stand. Det skal vores vugge også. Den er jo noget slidt i det og trænger til ny maling.
Neej, en gyngehest - også på din svigerfars loft? :-) Hvor fint! Vi har også en rigtig fin trægyngehest som skal hjem og stå. Også min søsters og min fra da vi var små. Mine forældre har egentlig gemt ret mange ting - virkelig skønt, og nostalgisk!

Uhauha - se det er jo smart at have sådan en tømre, der kan gøre det helt gratis ;-) Min kæreste har ti tommelfingre, men min far er heldigvis ret god til alt sådan noget. Vi bor godt nok til leje, min i en fin stor lejlighed på 100 kvm. På børneværelset vil vi rigtig gerne have bygget et skab. Vi har skrå vægge over det hele nærmest, så det er svært at finde noget der lige passer ind. Det vil min far heldigvis gerne hjælpe med at sætte op :-)

Jeps - og jeg er helt enig! Jeg har faktisk ikke kigget på så meget nyt når jeg har kigget efter seng, barnevogn og puslebord. Så længe folk har behandlet det ordentligt, så kan jeg virkelig ikke se problemet i at købe brugt. Heller ikke tøj. Vores ven der kom med seng og barnevogn i går (har tre børn) fortalte, at de havde været med i en bytte-ordning. Hvor man får og afleverer en/flere sække med det man ikke selv kan bruge mere og så tager man det man kan bruge og sender sækken videre. Meget smart! :-) Så sådan en ordning tænker vi da også at komme ind i :-) Og så syr både min mor, svigermor og jeg selv tøj til baby - hvilket også er noget billigere :-)

Jeg tænker også, at jeg vil bruge de flere penge på at få malet og indrettet væresles rigtig fint :-) Det kan jeg få maaasser af tid til at gå med :-P

Anmeld

29. november 2011

NNL

Det var da egentlig virkelig smart med sådan en bytte ordning Vi kender mange som gerne vil give os tøj eller låne os det, så det er også lækkert. Det bliver lidt nemmere at sige ja og nej når vi ved hvad for en der gemmer sig derinde Håber de kan se det til MD.

Ja gyngehesten var også på svigerfars loft og har været min kærestes, så det er da så sødt at Baby også får den

Og ja, så er jeg også ganske godt tilfreds med at have en handyman, det er dejlig praktisk Vi har selv skråvægge på hele overetagen, men har fundet nogle lækre kommoder i Ikea til ingen penge, som lige passer ind under, det ser super godt ud, de fylder hele vores gang ovenpå, og fylder jo kun i siden, hvor man alligevel ikke kan gå pga væggen Dem skal vi også have et par stykker af på børneværelset...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.