Ja, det er sgu lidt for upraktisk. Og det skal jo gøres i stand. Det skal vores vugge også. Den er jo noget slidt i det og trænger til ny maling.
Neej, en gyngehest - også på din svigerfars loft? :-) Hvor fint! Vi har også en rigtig fin trægyngehest som skal hjem og stå. Også min søsters og min fra da vi var små. Mine forældre har egentlig gemt ret mange ting - virkelig skønt, og nostalgisk!
Uhauha - se det er jo smart at have sådan en tømre, der kan gøre det helt gratis ;-) Min kæreste har ti tommelfingre, men min far er heldigvis ret god til alt sådan noget. Vi bor godt nok til leje, min i en fin stor lejlighed på 100 kvm. På børneværelset vil vi rigtig gerne have bygget et skab. Vi har skrå vægge over det hele nærmest, så det er svært at finde noget der lige passer ind. Det vil min far heldigvis gerne hjælpe med at sætte op :-)
Jeps - og jeg er helt enig! Jeg har faktisk ikke kigget på så meget nyt når jeg har kigget efter seng, barnevogn og puslebord. Så længe folk har behandlet det ordentligt, så kan jeg virkelig ikke se problemet i at købe brugt. Heller ikke tøj. Vores ven der kom med seng og barnevogn i går (har tre børn) fortalte, at de havde været med i en bytte-ordning. Hvor man får og afleverer en/flere sække med det man ikke selv kan bruge mere og så tager man det man kan bruge og sender sækken videre. Meget smart! :-) Så sådan en ordning tænker vi da også at komme ind i :-) Og så syr både min mor, svigermor og jeg selv tøj til baby - hvilket også er noget billigere :-)
Jeg tænker også, at jeg vil bruge de flere penge på at få malet og indrettet væresles rigtig fint :-) Det kan jeg få maaasser af tid til at gå med :-P
Anmeld